چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی از اقدام به‌موقع خبرنگاران در هراس هستند
20 مرداد 1395 ساعت: 1:20
شناسه : 11919
2

سرپرست تبلیغات اسلامی آستارا گفت: برخی مسؤولان کم‌کار دستگاه‌های اجرایی از اقدام به موقع خبرنگاران در هراس هستند و تلاش می‌کنند خود را از تیررس نگاه اصحاب رسانه مصون نگه دارند. به گزارش «بامردم»، سرپرست تبلیغات اسلامی این شهرستان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در ترویج آموزه‌های دینی ضمن تبریک […]

پ
پ

سرپرست تبلیغات اسلامی آستارا گفت: برخی مسؤولان کم‌کار دستگاه‌های اجرایی از اقدام به موقع خبرنگاران در هراس هستند و تلاش می‌کنند خود را از تیررس نگاه اصحاب رسانه مصون نگه دارند.

به گزارش «بامردم»، سرپرست تبلیغات اسلامی این شهرستان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در ترویج آموزه‌های دینی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی و اصحاب رسانه هر دو در یک جبهه و مسیر حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی با بیان اینکه 17 مرداد هر سال بهانه‌ای است تا در این روز به جامعه خبری شهرستان خسته نباشید گفته شود، افزود: خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند تبلیغات اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در ترویج و اشاعه آموزه‌های دینی، مبانی قرآن کریم، سیره اهل بیت و ائمه اطهار(ع) به‌عهده دارند.

وی با تصریح بر اینکه جامعه خبری و اصحاب رسانه باید علیه استبداد و کج‌روی‌ها موضع‌گیری کند، یادآور شد: جامعه خبری کشور در برابر انحرافات اجتماعی قد علم کند.

این مسؤول ادامه داد: برخی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی که کم کار هستند از اقدام به‌موقع خبرنگاران در هراس هستند و تلاش می‌کنند تا خود را از تیررس نگاه اصحاب رسانه مصون نگه دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا ولایت را تنها خط قرمز خبرنگاران دانست و یادآور شد: رسانه زنده و یک جریان تاثیرگذار در جامعه است به همین منظور اعاده حق و حقوق مظلومان جامعه نباید تحت‌الشعاع برخی از باند بازی‌های سیاسی و گروهی قرار گیرد.

حاتمی، بر ضرورت خدا محور بودن اصحاب رسانه و خبر تأکید کرد و متذکر شد: اگر جامعه مطبوعاتی و رسانه کشور خالی از حب و بغض‌های شخصی و جناحی به مسیر خود در راستای تنویر افکار عمومی ادامه دهد جایگاه این رسانه از خطیبی که در بالای منبر موعظه می‌کند کمتر نیست.

به گزارش فارس، در آیین مذکور از تعدادی از خبرگزاری‌های فعال در حوزه تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی این شهرستان تجلیل شد. / فارس

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.