جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43593 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2451×
پلمپ 29 واحد صنفی متخلف در لاهیجان
20 مرداد 1395 ساعت: 17:18
شناسه : 11938
0

به دنبال اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی لاهیجان، 29 واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمب شد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این […]

پ
پ

پلمپ

به دنبال اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی لاهیجان، 29 واحد صنفی متخلف در شهرستان پلمب شد.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
وی افزود: در این طرح از 123 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از این تعداد، 29 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه ، با دستور مقام قضایی پلمب و برای 41 واحد متخلف دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.