چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43655 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2452×
مسؤولان باید در برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند
21 مرداد 1395 ساعت: 10:12
شناسه : 12004
1

فرماندار املش گفت: تمام مسؤولان باید در برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند. به گزارش «بامردم»،یونس محمودی عصر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: این دیدارها به منظور انتقال بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم به مسؤولان صورت گرفته است. وی خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم در راستای تحقق سیاست‌های دولت […]

پ
پ

دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان املش (1)

فرماندار املش گفت: تمام مسؤولان باید در برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش «بامردم»،یونس محمودی عصر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: این دیدارها به منظور انتقال بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم به مسؤولان صورت گرفته است.

وی خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم در راستای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید را از اهداف برگزاری دیدارهای مردمی عنوان کرد.

فرماندار املش ملاقات‌های عمومی مسؤولان با مردم را در شناخت اولویت‌ها و تصمیم‌سازی آنها برای تدوین برنامه‌ها تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: این دیدارها، املش را مسیر رشد و توسعه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام مسؤولان باید در برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند، تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسؤولان هستند و رسیدگی و حل مشکلات مردم بر اساس امکانات موجود امری ضروری است.

محمودی اشتغال و معیشت مردم، درخواست وام‌های مقاوم‌سازی، آسفالت راه‌های روستایی و… را از مهم‌ترین موانع و مشکلات فرا روی توسعه املش برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در حد توان تلاش می‌کنیم مشکلات شهرستان برطرف شود و از رسانه‌ها و اصحاب قلم انتظار می‌رود در این مسیر ما را یاری کنند.

فرماندار املش، دیدارهای مردمی مسؤولان را در ایجاد همدلی و هماهنگی بین مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در برطرف کردن مشکلات املش مهم خواند.

محمودی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد مدیران توسط مردم، یادآور شد: مردم بهترین ناظران برای ارزیابی چگونگی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان است.

انتهای پیام

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.