جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43593 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2451×
غرق شدن یک جوان 23 ساله در سواحل کیاشهر
21 مرداد 1395 ساعت: 10:14
شناسه : 12005
0

بخشدار بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه، از غرق شدن یک جوان 23 ساله در سواحل این بخش خبر داد. به گزارش «بامردم»، قربان خوشحال روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان اهل شهرستان لاهیجان عصر دیروز (چهارشنبه) حدود ساعت 19 و 40 دقیقه در منطقه ساحلی بین دستک و […]

پ
پ

بخشدار بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه، از غرق شدن یک جوان 23 ساله در سواحل این بخش خبر داد.

به گزارش «بامردم»، قربان خوشحال روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان اهل شهرستان لاهیجان عصر دیروز (چهارشنبه) حدود ساعت 19 و 40 دقیقه در منطقه ساحلی بین دستک و سلیم چاف، جان باخته است.
وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امداد و نجات برای نجات این جوان بی ثمر ماند، افزود: شنا در نقاط ممنوعه و خارج از طرح های سالمسازی دریا ، از عوامل بروز این حادثه تلخ و ناگوار است.
بخشدار کیاشهر ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان امسال تاکنون، تعداد دو نفر در سواحل بخش بندرکیاشهر و در خارج از طرح های سالمسازی دریا جان خود را از دست داده اند.
خوشحال با بیان اینکه امسال تعداد چهار طرح سالمسازی در سواحل بندرکیاشهر فعال است، افزود: لله وجه سر ، انبارسر، عسگرآباد دهکا و شهرداری از جمله طرح های سالمسازی سواحل بخش کیاشهر هستند که در همه آنها ، نیروهای امداد و نجات به همراه امکانات و تجهیزات لازم مستقر شده اند.
بخش بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه، 37 کیلومتر نوار ساحلی دارد و علاوه بر چهار طرح سالم سازی، 25 نقطه خطرآفرین نیز در سواحل این بخش شناسایی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.