چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43655 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2452×
جشن‌ها و مراسم‌های دهه کرامت در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل + تصاویر
21 مرداد 1395 ساعت: 13:08
شناسه : 12006
1

به مناسبت دهه کرامت اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل جشن‌هایی را در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل برگزار کرد. به گزارش «بامردم»، به مناسبت دهه کرامت و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بقاع و امامزادگان باید به قطب فرهنگی جامعه تبدیل شوند»، اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان […]

پ
پ

به مناسبت دهه کرامت اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل جشن‌هایی را در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل برگزار کرد.

به گزارش «بامردم»، به مناسبت دهه کرامت و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بقاع و امامزادگان باید به قطب فرهنگی جامعه تبدیل شوند»، اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل و با همکاری هیات امناهای تحت پوشش خود، برای ترویج فرهنگ اسلامی و همچنین شادی مردم جشن‌هایی را در بقاع شاخص دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل برگزار کرد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین مهدی بازدار رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل  در مدت حضور چند ماهه خود توانسته برنامه هایی با این وسعت را با کمترین هزینه در سطح دو شهرستان به صورت رایگان برای مردم برگزار کند.

تا به امروز ایشان با تمام قوا و حتی به همراه خانواده‌شان در مراسم‌های مختلف حضور داشته و با اجرای برنامه‌های طنز با حضور هنرمندان صدا و سیما از جمله محمد هندی، رسول حقدوست و محمدشهرستانی و دعوت از خدام حضرت معصومه در دوشهرستان و برگزاری اولین همایش استانی امام زادگان کارنامه خوبی از خود بجای گذاشته اند.

روز گذشته نیز بقعه امیرشهید لاهیجان شاهد مراسم مولودی خوانی بود که در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌توانید مشاهده کنید :

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.