چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43655 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2452×
تبلیغات مسموم مدیران توانا را نابود می کند/فضای مجازی میدان انتقام شده است/ جهان اول طریقه استفاده از تکنولوژی را می دانند
21 مرداد 1395 ساعت: 13:15
شناسه : 12023
1

رئیس شورای شهر لاهیجان در جلسه تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه با تبلیغات مسموم، در حال نابودی مدیران توانا هستیم گفت: متاسفانه فضای مجازی جای خود را به میدان انتقام داده و این در حالی است که در کشورهای جهان اول طرز استفاده از این تکنولوژی را می دانند. به گزارش «بامردم»،به نقل از […]

پ
پ

تجلیل از خبرنگاران لاهیجان (5)

رئیس شورای شهر لاهیجان در جلسه تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه با تبلیغات مسموم، در حال نابودی مدیران توانا هستیم گفت: متاسفانه فضای مجازی جای خود را به میدان انتقام داده و این در حالی است که در کشورهای جهان اول طرز استفاده از این تکنولوژی را می دانند.

به گزارش «بامردم»،به نقل از روابط عمومی شورای شهر؛ به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان لاهیجان مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در این شهرستان برگزار شد. حسینعلی خدایگانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، اظهار داشت:  لاهیجان در یک جهش بزرگ است و بعنوان قطب گردشگری ایران می درخشد و این میسر نشد، مگر با نظارت عالی شورای شهر، تلاش های شهردار و کارکنان  پرتلاش شهرداری و همدلی که بین مسئولین لاهیجان است.
وی با بیان اینکه با تبلیغات مسموم خود مدیران توانا را نابود میکنیم، افزود: وسایل ارتباطی نوین و اطلاع رسانی در دنیای مجازی می تواند به نوبه خود ابزار مفیدی در جهت آگاهی بخشی مردم باشد که متاسفانه جایگاه خود را به میدان انتقام داده است.
وی اظهار داشت: نمی توان گفت ارتباطات بد است و یا فضای مجازی، فضای نامناسبی است. در همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای جهان اول به خوبی طرز استفاده از تکنولوژی را می‌دانند و مجهز به پیشرفته ترین امکانات ارتباطی  هستند و ما هم باید مجهز به سیستم نوین ارتباطی دنیا باشیم به شرطی که فرهنگ استفاده از آن در جامعه فرهنگسازی شود.
حسینعلی خدایگانی از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم، نظام و مسئولان یاد کرد و افزود: اصحاب رسانه در کلیه امور  می توانند به مسئولان و مدیران کمک کنند.
وی گفت: در دنیا امور مردم به مردم و شوراها واگذار شده و در این راستا، رسانه ها می توانند  نقش آفرین باشند.

وی گفت: حدود هفت هزارنفر خانواده شورایی داریم و هجمه هایی به شوراها می شود. وی افزود:ممکن است چند نفر لغزش داشته باشند  و نباید خطای چند عضو شورا را به پای همه شورائیان نوشت.
خدایگانی افزود : اکثر شهرداری ها در جمع آوری زباله و پرداخت حقوق مشکل دارند و اگر چرخه حیات شهرداری لاهیجان و برخی از شهرداری ها چرخیده با یکدلی مسئولان و وجود شوراها بوده است .
رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: جلسات شورای شهر یکشنبه ها و سه شنبه ها علنی است و خبرنگاران و شهروندان می توانند حضور پیدا کنند.

وی افزود: درب شورا همه روزه به روی  شهروندان باز است و اعضای شورا پاسخگوی مشکلات و نیازهای شهروندان هستند.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.