پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور
11 اسفند 1396 ساعت: 11:33
شناسه : 120670
3

جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر با حضور فرماندار، امام‌جمعه و اعضای این ستاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر؛ علی وارسته بهدانی در این جلسه یکی از بزرگ‌ترین امتیازات جامعه را وجود امنیت دانست و افزود: امنیت یک مسئله بسیار مهم در جامعه بشمار می‌رود و نیروهای امنیتی […]

پ
پ

جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر 1 - اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور - با مردم

جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر با حضور فرماندار، امام‌جمعه و اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر؛ علی وارسته بهدانی در این جلسه یکی از بزرگ‌ترین امتیازات جامعه را وجود امنیت دانست و افزود: امنیت یک مسئله بسیار مهم در جامعه بشمار می‌رود و نیروهای امنیتی و انتظامی از امنیت جامعه به‌خوبی دفاع می‌کنند و مانع دستیابی دشمنان نظام به اهداف خود می‌شوند .

وی خاطرنشان کرد : هرساله در دو مقطع زمانی تابستان و زمستان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام راهیان نور راداریم و همه مسئولین باید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند .

وارسته خاطرنشان کرد : دفاع مقدس یکی از سرمایه‌های کشور ما بشمار می‌رود و باید بیشترین بهره را از آن ببریم .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود دو عنصر کلیدی جامعه را قران و عترت عنوان نمود و گفت: جامعه ما به برکت وجود قرآن ، اهل‌بیت و شهدا از همه مسائل و مشکلات به‌خوبی عبور می‌کند و به‌پیش می‌رود.

وی ضمن تأکید و اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور خاطرنشان کرد : باید تمام سعی‌مان براین باشد تا با برنامه‌ریزی مدون فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم .

وارسته در پایان تصریح کرد : درزمینهٔ اعزام راهیان نور باید مخاطب شناسی را در اولویت کاری خود قرار دهیم و نسبت به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم .

جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر 2 - اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور - با مردم جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر 3 - اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور - با مردم جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر 4 - اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور - با مردم جلسه ستاد راهیان نور و یادواره شهدا شهرستان رودسر 5 - اهتمام ویژه مسئولین به برگزاری سفرهای راهیان نور - با مردم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.