چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43655 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2452×
اختصاص 56 میلیارد تومان به طرح‌های گردشگری گیلان
22 مرداد 1395 ساعت: 1:48
شناسه : 12136
2

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از اختصاص 56 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های گردشگری این استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در هتل ایرانگردی و جهانگردی  لاهیجان با تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران تداعی‌کننده روزهایی هستند که در تاریخ ثبت […]

پ
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از اختصاص 56 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در هتل ایرانگردی و جهانگردی  لاهیجان با تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران تداعی‌کننده روزهایی هستند که در تاریخ ثبت شده است.

وی، نقش رسانه را مهم و شایسته عنوان کرد و افزود: رسانه تنویرکننده واقعیت در جامعه است.

علیزاده با بیان اینکه در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان رابطه خوبی با رسانه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: از ظرفیت رسانه برای بیان ویژگی‌های حوزه مذکور بهره‌مند می‌شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل خواند و بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری موجب رونق درآمد محلی و اشتغال می‌شود.

علیزاده، گردشگری را محور توسعه گیلان عنوان کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون 56 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای پروژه‌های گردشگری استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه 17 پروژه گردشگری به بانک معرفی شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مذکور بیش از 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در صورت همراهی بانک‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، حفظ بناهای تاریخی را از برنامه‌های مهم این دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: تلاش ما جلوگیری از تخریب بناهای تاریخی گیلان و حفظ این بناها است.

علیزاده، اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار صنایع دستی و یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان به مشاغل خانگی را از اقدام‌های دیگر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان عنوان کرد.

وی با اشاره به صادرات صنایع دستی از گیلان اظهار کرد: امسال صنایع دستی گیلان به کشورهای اروپایی صادر شده است.

علیزاده به افتتاح پروژه‌های جدید گردشگری در گیلان اشاره کرد و گفت: نوروز سال 96 تعدادی هتل 4 و 5 ستاره در استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.