چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43655 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2452×
فرماندار املش: باید عزم خود را جزم کرده تا سیاست های کلان دولت را در حوزه شهرستان عملیاتی کنیم
22 مرداد 1395 ساعت: 12:48
شناسه : 12140
1

جلسه شورای اداری شهرستان املش با حضور امام جمعه معظم جناب حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی وجناب آقای دکتر عباسی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی و با حضور کلیه مدیران ادارات ، نهادها و دستگاه های دولتی روز پنجشنبه ساعت 16 عصر بریاست یونس محمودی فرماندار شهرستان املش […]

پ
پ

جلسه شورای اداری شهرستان املش با حضور امام جمعه معظم جناب حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی وجناب آقای دکتر عباسی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی و با حضور کلیه مدیران ادارات ، نهادها و دستگاه های دولتی روز پنجشنبه ساعت 16 عصر بریاست یونس محمودی فرماندار شهرستان املش تشکیل گردید.

ابتدا تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید قرائت ووصیت نامه شهید بزرگوار علوی توسط رئیس محترم بنیاد شهید خوانده شد.

سپس اقای محمودی ضمن خوشامدگویی به اعضاء حاضر در جلسه گفت: ایامی را پشت سر گذاشتیم از جمله روز خبرنگار که یاد شهید مجاهد عرصه قلم شهید محمود صارمی را گرامی میداریم .مناسبت های دیگری داریم از جمله 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی که این عزیزان پس از اسارت در بند رژیم منحوس صدام جنایتکار متحمل شکنجه های سنگین وحبس های طولانی مدتی بوده اند که این روز عزیز را به همه آزادگان تبریک عرض مینمائیم.دهه کرامت ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(علیه السلام)و ولادت مسعود حضرت معصومه (سلام الله علیها) را خدمت همه مسلمانان و شیعیان جهان تبریک میگویم.

ایام هفته دولت نزدیک است یاد و خاطره شهیدان رجایی وباهنر همیشه در دلهای ایرانیان زنده و جاوید خواهد بود امیدوارم در آستانه پاسداشت یادو نام شهیدان رجایی وباهنر حداقل مکارم اخلاقی این عزیزان را بعنوان یک ره آورد مهم دولت در سال جاری اتخاذ نماییم.تا بتوانیم همراه و همگام با سیاست های اصولی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان گام موثر ومفیدی برداریم.

محمودی درادامه گفت : ما معتقدیم که رویکرد دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در قالب سیاست اقتصادمقاومتی و براساس تحلیل های ذهنی ، فکری ، و تحلیلی مبتنی بر زوایای فرهنگ ، اقتصاد ، اخلاق ، بایستی در قالب محورها ومعیارهای اقتصاد مقاومتی باشد.اقتصاد مقاومتی اگر بر اصول و مبانی درون زا بودن و برون نگر بودن و عدالت محور ، مردمی و دانش بنیان بودن استوار نباشد آزمون و خطا انجام داده ایم.

فرماندار املش افزود: برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عناوینی را که مقام معظم رهبری تا کنون معنون نموده اند بایستی بسترهای فرهنگ سازی آن عناوین را فراهم آوریم.

در این راستا با استعانت از ذات احدیت و تبعیت از اصول فکری و منویات مقام معظم رهبری توانستیم 31 کارگروه را درفرمانداری شهرستان املش فعال کنیم . که با تشریک مساعی همه ادارات و تعامل تمامی دستگاه ها در حال حرکت رو به جلو هستیم . انتظار ما این است اقتصاد مقاومتی ، اخلاق ، سیاست ، و دیانت بایستی از این دریچه محقق بشود.

فرمانداراملش همچنین اضافه کرد: همه ما باید عزم خود را جزم کرده تا سیاست های کلان مترتب دولت را در حوزه شهرستان عملیاتی کنیم.

وی افزود: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تعداد 10واحده که دارای 70% پیشرفت فیزیکی هستند مورد شناسایی و احصاء قرار گرفته که نیازمند اعتبار لازم بودند با حضور کارگروه مذکور باب بندی شده و جهت انعکاس به استان اقدامات لازم انجام پذیرفت.

فرماندار شهرستان املش در فرازی دیگر از سخنان خود به بحث مهم مطالبات چایکاران پرداخت و افزود: از زمان تصدی بنده بعنوان فرماندار در این شهرستان در باب پرداخت مطالبات کشاورزان عزیز چایکارتلاش کردیم با همکاری همه دستگاه های ذیربط تا تاریخ 95/2/15 بالغ بر 6/5 میلیارد تومان مطالبات عزیزان چایکار پرداخت شود. با نگاه ویژه جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم ریاست جمهوری ، مساعی استاندار محترم جناب آقای دکتر نجفی و تلاش های بی وقفه جناب آقای دکتر روزبهان ریاست محترم سازمان چای کشور و با همت جناب اقای دکتر عباسی توانستیم بالغ بر 21 میلیاردو هفتصد میلیون تومان دیگر از مطالبات کشاورزان چایکار را پرداخت نماییم.امیدوارم اگر کارخانه داران عزیز هم آن 32 درصد سهم خود را به سازمان چای بپردازند و سازمان هم با تلفیق این رقم بتواند در اسرع وقت 16 میلیارد تومان دیگر را هم تخصیص و هم تأدیه نماید.

یونس محمودی در ادامه به بخش برنج اشاره کرد و گفت : جناب آقای دکتر عباسی آنچه که کشاورزان عزیز ما را در عرصه های برنج، فندق ، گل گاو زبان و حبوبات و… رنجور کرده است مطالبات سال گذشته این عزیزان است که میزان مبلغ آن بالغ بر د35 میلیارد تومان بوده است که درحال حاضر مسئولان توانسته اند در بخش برنج اقداماتی را انجام دهند ولی در عین حال از حضرتعالی انتظار داریم که با رایزنی های خود در سطح کلان بتوانیم در جهت رفع مشکلات این قشر از مردم عزیز و خوب شهرستان ما هم قدمی برداریم و موجبات انبساط خاطر آنان را فراهم آوریم.

فرماندار املش در پایان به مشکلات دیگری از جمله تکمیل بزرگراه املش به شلمان ، مسکن مهر و آب تقاضا کرد نماینده محترم از همه ظرفیت های خود جهت رفع این مشکلات استفاده نماید.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی و جناب اقای دکتر عباسی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای املش و رودسر ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی و تبریک فرارسیدن ایام الله هفته دولت به ذکر نکاتی اشاره کردند.

شورای اداری ..5 شورای اداری .1

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.