چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43658 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2452×
خبرنگاران باید نیاز جامعه را به بعضی از مدیران انتقال دهند
23 مرداد 1395 ساعت: 23:29
شناسه : 12354
3

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان با اشاره به اینکه خبرنگار منتقد منصف باید بعد از انتقاد، راهکار را ارائه و  راه برون رفت از بن بست را بیان کند، افزود: خبرنگاران باید نیاز جامعه را به بعضی از مدیران انتقال دهند. به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی بازدار، رئیس اداره اوقاف و امور […]

پ
پ

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان در نشست خبری با اصحاب رسانه (4)

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان با اشاره به اینکه خبرنگار منتقد منصف باید بعد از انتقاد، راهکار را ارائه و  راه برون رفت از بن بست را بیان کند، افزود: خبرنگاران باید نیاز جامعه را به بعضی از مدیران انتقال دهند.

به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی بازدار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(۲۳ مرداد) در اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد، گفت:”ن و القلم و ما یسطرون” سوگند به قلم و به آنچه که قلم می نویسد و خداوند متعال در سوره قلم نکاتی را بیان کرده که واجب است خبرنگاران و اصحاب رسانه رعایت کنند.
وی با تاکید براینکه اصحاب رسانه باید مواظب قلم ها باشند، تصریح کرد:  نویسنده قلم باید شرایطی داشته باشد و با انتشار اخبار جامعه را به سمت نشاط و شادابی راهنمایی کند.
حجت الاسلام بازدار ادامه داد: قلم، جنجالی را ننویسد که بعدا نتواند خودش را جمع کند و امروز باید از شهدا خیلی چیزها بنویسد تا جامعه رنگ و بوی شهدا را بگیرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل با اشاره به اینکه قلم از ولایت فقیه خوب بنویسد و مصداق بارز عین عمار باشد، اذعان کرد: نویسنده مواظب نوشتن خود باشد و یک خبرنگار خوب باید امین، صادق، شجاع، منصف، خویشتن دار ومنتقد منصف باشد.
وی با بیان اینکه صداقت خبرنگار موجب جذب مردم به رسانه می شود، اظهار کرد: آنچه که می بینیم و می نویسیم را از دریچه انصاف نگاه کنیم.
حجت الاسلام بازدار با اشاره به اینکه خبرنگار منتقد منصف باید بعد از انتقاد، راهکار را ارائه و  راه برون رفت از بن بست را بیان کند، افزود: خبرنگاران باید نیاز جامعه را به بعضی از مدیران انتقال دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه امروز هیئت امناء باید به سمت جوان گرایی  پیش رود، اذعان کرد: شعار دولت هم همین است و  جوان گرایی نشاط، شادابی و قدرت کاری بیشتر را به دنبال دارد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه واقعیت ها باید به گوش مردم رسانده شود، خاطرنشان کرد: برنامه های خاصی در این شهرستان انجام شده که بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال، طرح اکرام ایتام علوی و توزیع سبد غذایی به نیازمندان به ارزش ۱۵ میلیون تومان، ویزیت رایگان در امامزاده امیر صادق(ع) و حفظ و صیانت از وقف و موقوفات از  از جمله این برنامه هاست.
وی ادامه داد: اجارات در سطح شهرستان نازل است و به نرخ عادله روز تغییر یابد.
حجت الاسلام بازدار در خصوص خریداری املاک موقوفه، افزود: مردم بدانند که ملک موقوفه اگر خریداری شود و کسی معترض باشد وکیل قانونی اداره پیگیر موضوع خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل از ثبت ۱۱ مورد وقف جدید در طی مدت ۶۳ روز خدمت خود در شهرستان خبر داد./شبستان

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.