چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43658 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2452×
هدف ما این است که بتوانیم صدای جوانان را بشنویم /  جوانان ظرفیت ارزشمندی برای جامعه محسوب می‌شوند
24 مرداد 1395 ساعت: 11:03
شناسه : 12368
2

ستاد جوانان شهرستان لاهیجان تشکیل شد. سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در رابطه با هدف تشکیل ستاد جوانان در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: هدف اصلی ما این است که بتوانیم صدای جوانان را بشنویم، چرا که بر این باوریم جوانان ظرفیت ارزشمندی برای جامعه محسوب می‌شوند. وی افزود: جوانان […]

پ
پ

نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لاهیجان (62)

ستاد جوانان شهرستان لاهیجان تشکیل شد.

سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در رابطه با هدف تشکیل ستاد جوانان در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: هدف اصلی ما این است که بتوانیم صدای جوانان را بشنویم، چرا که بر این باوریم جوانان ظرفیت ارزشمندی برای جامعه محسوب می‌شوند.

وی افزود: جوانان ما توانایی‌های بسیاری دارند و ما بر این توانایی‌ها اعتقاد داریم، هدف بعدی ما از تشکیل ستاد این است که هر کدام از جوانان را بر اساس توانایی‌هایشان در کمیته‌های تخصصی که بر اساس قواعد و چهار چوب‌های خاصی تشکیل شده‌اند هدایت کرده و از مشاوره آن‌ها در زمینه تخصص‌شان بهره‌مند شویم.

احمدی ادامه داد: در روزهای گذشته جوانان بسیاری در زمینه‌های مختلف پیش بنده مراجعه کردند و پای سخنانشان نشستیم و بهره بردیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند چرا که جوانان را سرمایه های اصلی این جامعه و نظام ‌می‌دانیم.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: همان طور که اشاره کردم مهم‌ترین هدفی که ما در این ستاد دنبال می‌کنیم فراهم کردن بستر ارتباط نزدیک با جوانان و شنیدن حرف هایشان است، جوانان عزیز می‌توانند بر اساس توانایی و علاقه خود در یکی از کمیته‌های تخصصی «ازدواج و خانواده»، «مشارکت اجتماعی و هویت»، «اقتصاد، اشتغال و مسکن»، «اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی» و «فضای مجازی» عضو شده و در جلسات ستاد شرکت کنند.

وی عنوان کرد: از اهداف این کمیته‌های تخصصی «کمک به تصمیم‌سازی مسائل عمده حوزه جوانان شهرستان»، «مسئله‌یابی و بررسی موضوعات مربوط به حوزه جوانان به صورت تخصصی» و «اتاق فکر تولید محتوا و ایده برای برنامه ریزی دی حوزه جوانان» را می‌توان نام برد.

احمدی در پایان افزود: اخبار تکمیلی جلسات و … به زودی از طریق رسانه‌ها  منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.