چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43658 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2452×
آغاز بارش باران در گیلان و مازندران
25 مرداد 1395 ساعت: 11:17
شناسه : 12432
1

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:بارش باران در گیلان و مازندران از امروز آغاز شده است. به گزارش «بامردم»، فریبا گودرزی ، اظهار داشت: براساس  نقشه های پیش بینی از عصر امروز وزش باد شدید روی سواحل دریای خزر آغاز  و موجب مواج شدن دریا می شود. همچنین شاهد ریزش هوای  خنک از عرض های بالاتر خواهیم بود. وی […]

پ
پ

هواشناسیکارشناس سازمان هواشناسی گفت:بارش باران در گیلان و مازندران از امروز آغاز شده است.

به گزارش «بامردم»، فریبا گودرزی ، اظهار داشت: براساس  نقشه های پیش بینی از عصر امروز وزش باد شدید روی سواحل دریای خزر آغاز  و موجب مواج شدن دریا می شود. همچنین شاهد ریزش هوای  خنک از عرض های بالاتر خواهیم بود.

وی با بیان این دمای هوا در سواحل شمال کشور از امشب خنک تر می شود، افزود: بارش های پراکنده نیز در استان گیلان و غرب استان مازندران آغاز شده و در شرق این استان و گلستان نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد،تاکید کرد: این وزش موجب ایجاد گرد و غبار در این مناطق  و کاهش دید می شود.

گودرزی با اعلام اینکه آسمان تهران صاف است، تصریح کرد:امروز دمای هوا تهران به ۳۶ درجه بالای صفر می رسد و به تدریج تا پایان هفته هر روز یک درجه از میزان گرما کاسته می شود.

میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.