چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43660 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2452×
پیام فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
26 مرداد 1395 ساعت: 15:39
شناسه : 12460
2

پیام سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تقویم چه می تواند باشد به جز اعدادی که صفحه به صفحه قطار شده اند ؟ اما بعضی صفحه ها رنگ دیگری    دارند ، بعضی صفحه ها جان دارند گویی . آنچه به برگ های تقویم جان می بخشد حوادث […]

پ
پ

پیام سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

تقویم چه می تواند باشد به جز اعدادی که صفحه به صفحه قطار شده اند ؟ اما بعضی صفحه ها رنگ دیگری    دارند ، بعضی صفحه ها جان دارند گویی . آنچه به برگ های تقویم جان می بخشد حوادث عظیم و گاهی عزیزیست که ثبت شده اند  در دل تاریخ.

26 مرداد روزیست که عطر استقامت می دهد ، عطر ایمان، عطر مردانی که سالها شکنجه و اسارت  و غربت ،   ذره ای از ایمان و باورشان نکاست . بزرگ مردانی که در راه اسلام و ایران جان را عزیز نشمردند  بر دست نهادندش و ذره ای کوتاه نیامدند .

26 مرداد سالروز بازگشت غیرتمندانه و غرور انگیز این آزادگان حقیقی به میهن است .

فرماندار لاهیجان در ادامه افزودند مرحبا و درود بر غیرت و آزادگی این شیرمردان  بی بدیل . امروز که پرچم ایران بلندتر از همه زمان دیگر سر به آسمان کشیده و پرغرور ایستاده ، بیش از هر چیز مدیون مردانگی آنانیست که تقوا و ایمانشان مثال زدنیست . دستشان را به گرمی می فشاریم ، راهشان ابدی .

مهندس احمدی در خاتمه پیامشان با جمله ای از امام راحلمان که فرموده بودند : اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگوئید خمینی در فکرتان بود ، بیانیه خود را پایان بخشیدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.