چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43660 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2452×
بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی شهرستان رشت در هفته دولت
26 مرداد 1395 ساعت: 19:33
شناسه : 12461
2

مهدوی از بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت طی هفته دولت سال جاری خبر داد. به گزارش «بامردم»، «سیدعیسی مهدوی» فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۲۰۴ پروژه مختلف در شهرستان رشت به بهره‌برداری […]

پ
پ

مهدوی فرماندار رشت (5)

مهدوی از بهره برداری از ۲۰۴ پروژه عمرانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت طی هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش «بامردم»، «سیدعیسی مهدوی» فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۲۰۴ پروژه مختلف در شهرستان رشت به بهره‌برداری می رسد که از این تعداد، ۱۹۰ پروژه متعلق به بخش دولتی و ۱۴ پروژه نیز متعلق به خصوصی هستند.

وی افزود: برای این پروژه ها در مجموع ۷۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که ۱۵۱۲ میلیاردریال توسط بخش دولتی و ۶۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

فرماندار رشت گفت: این پروژه ها شامل آسفالت راه روستایی، گازرسانی، کتابخانه، صنایع سلولزی و … می باشند.

مهدوی خاطرنشان کرد: ۵۹۲ پروژه عمرانی در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، ۳۴۵ پروژه متعلق به بخش دولتی و خصوصی در هفته دولت سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.