چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43660 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2452×
اصول فنون مذاکره و تشریفات ویژه کارگزاران روابط عمومی گیلان
26 مرداد 1395 ساعت: 19:40
شناسه : 12465
2

کارگاه آموزشی ویژه کارگزاران روابط عمومی گیلان به میزبانی اداره کل حفاظت از محیط زیست گیلان و با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی این استان و مجتمع فنی تهران برگزار شد. به گزارش «بامردم»، سید رضا علوی زمیدانی یکی از کارگزاران روابط عمومی گیلان در این باره گفت: این کارگاه آموزشی توسط دکتر بیدارمغز یکی […]

پ
پ

سید رضا علوی زمیدانی (1)

کارگاه آموزشی ویژه کارگزاران روابط عمومی گیلان به میزبانی اداره کل حفاظت از محیط زیست گیلان و با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی این استان و مجتمع فنی تهران برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، سید رضا علوی زمیدانی یکی از کارگزاران روابط عمومی گیلان در این باره گفت: این کارگاه آموزشی توسط دکتر بیدارمغز یکی از مدیران بازنشسته وزارت امورخارجه صبح امروز به میزبانی اداره کل حفاظت از محیط زیست گیلان در رشت برگزار شد.
وی اهمیت مذاکره و تشریفات را از شاخص های امتیازگرفتن در مراودات سیاسی و اقتصادی بسیار مهم خواند و افزود:این دوره آموزشی به ما آموخت که اگر مسئولیتی در رده های مختلف تقنینی و اجرایی گرفتیم چگونه باید آداب مذاکره و تشریفات را رعایت کنیم تا نقش نمایندگی مردم و یا دولت را به درستی ایفا نماییم.
علوی زمیدانی مذاکره و تشریفات را از سفارش های دین مبین اسلام دانست و افزود:استاد این کارگاه آموزشی با ذکر مصادیق مذاکره و تشریفات از دیدگاه اسلام عزیز، کارگزاران روابط عمومی را از اهمیت شغل شان با خبر کرد تا در مذاکرات رسمی فوائد سیاسی و اقتصادی کشور تامین شود.
وی در ادامه یکی از شاخص های ارزیابی مدیران را آگاهی دانستن از نحوه مذاکره و تشریفات خواند و افزود:کسانی که می خواهند در مصادر اجرایی و تقنینی شهر،شهرستان،استان و کشور تکیه زنند باید بدانند در چه جایگاه حقوقی حضور دارند و با آگاهی از نحوه مذاکره مخصوصا زبان بدن،به اهداف سازمانی و جامعه هدف خود نزدیک شوند.
سید رضا علوی زمیدانی به نقل از دکتر بیدارمغز خاطر نشان کرد:علم،اطلاعات و مهارت لازمه ترقی در یک هدف است ولذا کارگزاران روابط عمومی به هر سه سلاح ارتباطی مجهز باشند.
علوی زمیدانی اضافه کرد:کارگزاری روابط عمومی از مشاغل بسیار حساس در رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی می باشد و هر مدیر دولتی و یا غیردولتی بخواهد از این جایگاه حمایت کند در حقیقت به ارتقا سازمانی خود کمک کرده است.
وی در پایان ازمعاون روابط عمومی و تشریفات استاندار گیلان، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان،رئیس اداره روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان و مسئول روابط عمومی مجتمع فنی تهران در گیلان که زحمات زیادی را در برپایی این کارگاه آموزشی متحمل شدند تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.