چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43660 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2452×
آسمان گیلان تا اواخر هفته جاری صاف تا قسمتی ابری است
27 مرداد 1395 ساعت: 18:13
شناسه : 12490
1

  سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا آخر هفته جاری، صاف تا قسمتی ابری است. به گزارش «بامردم»،  مازیار غلامی عصر چهارشنبه در بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر، وزش باد […]

پ
پ

 هواشناسی

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا آخر هفته جاری، صاف تا قسمتی ابری است.

به گزارش «بامردم»،  مازیار غلامی عصر چهارشنبه در بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر، وزش باد و احتمال مه صبحگاهی مورد انتظار است.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما را با ۱۶ درجه سلسیوس مربوط به جیرنده و ماسوله عنوان کرد.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۹ و ۲۲ درجه سلسیوس ذکر کرد.
غلامی بیشینه دمای امروز گیلان را با ۳۵ درجه سلسیوس مربوط به لوشان و کمینه دمای فردا را با ۱۶ درجه سلسیوس مربوط به دیلمان، جیرنده، ماسوله و ارتفاعات جنوب شرقی و جنوب غربی استان پیش بینی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.