چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43663 تعداد نوشته های امروز : 18 تعداد دیدگاهها : 2452×
بکوشیم با کارهای موثر، مردم را به نظام امیدوارتر کنیم
29 مرداد 1395 ساعت: 11:37
شناسه : 12603
2

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم با انجام کارهای موثر و سازنده، مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوارتر کنیم. به گزارش «بامردم»، ذبیح الله نیکفر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که با محوریت راه اندازی دفتر خبری ایرنا در شرق استان […]

پ
پ

نیکفر

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم با انجام کارهای موثر و سازنده، مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوارتر کنیم.

به گزارش «بامردم»، ذبیح الله نیکفر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که با محوریت راه اندازی دفتر خبری ایرنا در شرق استان گیلان و به میزبانی لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت، معرفی فعالیت های دولت را می طلبد و باید تلاش کنیم با انجام کارهای موثر و سازنده، مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوارتر کنیم.
وی راه اندازی دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در لاهیجان را موحب شتاب در توسعه منطقه دانست و ادامه داد: راه اندازی این دفتر، سبب می شود که پتانسیل های منطقه، شکوفا شود.
نیکفر افزود: امیدواریم جاذبه های گردشگری منطقه و امکانات بالقوه ای که در شهرستان وجود دارد، با اطلاع رسانی، بیش از پیش تقویت و توسعه یابد.
جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان عصر امروز (پنجشنبه) با حضور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
پس از این جلسه، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان افتتاح شد./ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.