چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
دولت‌های قبل و فعلی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند
31 مرداد 1395 ساعت: 11:43
شناسه : 12751
1

فرماندار رشت اعلام کرد: با افتتاح ۲۵۱ پروژه در هفته دولت در رشت برای بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. به گزارش «بامردم»،  عیسی مهدوی، فرماندار رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت شب گذشته(۳۰ مرداد) در محل فرمانداری این شهرستان در رشت برگزار شد، به […]

پ
پ

مهدوی فرماندار رشت (4)

فرماندار رشت اعلام کرد: با افتتاح ۲۵۱ پروژه در هفته دولت در رشت برای بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش «بامردم»،  عیسی مهدوی، فرماندار رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت شب گذشته(۳۰ مرداد) در محل فرمانداری این شهرستان در رشت برگزار شد، به تشریح خدمات دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: همه تلاش‌هایی که دولت‌های قبل و فعلی انجام داده‌اند برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 وی بازسازی اعتماد عمومی، بهره گیری از سرمایه‌های اجتماعی، ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و دولت را از اقدامات دولت کنوین برشمرد و گفت: ایجاد فرصت‌های ملی با حل چالش‌های بین‌المللی به ویژه در مذاکرات هسته‌ای اخلاق مداری در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی، امکان فعالیت احزاب از دیگر موفقیت‌های دولت در کنار فعالیت‌های اقتصادی بوده است.

 فرماندار رشت با اشاره به موفقیت‌های استانی دولت تدبیر و امید در گیلان گفت: بهبود فضای کسب و کار، ارتقای مثبت پله‌ای از رتبه ۵ به ۲۰ کشوری، کاهش نرخ تورم از ۲۷ درصد در سال ۹۲ به ۱۱ درصد در سال ۹۴ و رشد ۷۵ درصدی درآمد‌های عمومی در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۲ از جمله این توفیقات بوده است.

  وی اعلام کرد: آغاز ساخت ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاده راه رشت به تهران، ریل گذاری راه آهن، ایجاد راه دسترسی سنگر به سیاهکل، تسطیح اراضی و افزایش گازرسانی و ارتقای ضریب پوشش گاز رسانی به ۸۵ درصد از اموری بوده در دولت کنونی انجام شده است.

 مهدوی با اشاره به بهره برداری از ۴۴۵ واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دولت کنونی، گفت: راه اندازی ۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال، راه‌اندازی بزرگترین مجتمع تولید MDF خاورمیانه از دیگر اقدامات دولت فعلی بوده است.

وی از جذب سرمایه گذاری یک هزار و ۵۶۰  میلیارد ریالی در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی خبر داد و گفت: در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید، گیلان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در بیمه سلامت و کسب رتبه چهارم کشوری در حوزه نفوذ دیتا و اینترنت شد و سرانه درمان در استان نیز ۵/۴ برابر افزایش داشت.

 فرماندار رشت، افزایش ۳۶ درصدی گازرسانی، افزایش ۱۵ درصدی آسفالت روستایی و رشد ۳۰ درصدی اجرای طرح هادی روستایی را از دیگر موفقیت‌های دولت خواند و گفت: تهیه طرح هادی روستایی در دولت کنونی ۱۰۰ درصد رشد داشته و با اجرایی شدن طرح باز آفرینی شهری به ویژه در سطح شهر رشت و ساخت پیاده راه فرهنگی، ترافیک تا حد زیادی کاهش یافته است.

 وی اذعان داشت: از سال ۹۲ تاکنون یک هزار و ۲۰۰ پروژه با اعتبار دو هزار میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری رسیده است.

 مهدوی با اشاره به برنامه‌های امسال هفته دولت در رشت، گفت: همزمان با هفته دولت ۲۵۱ پروژه در رشت افتتاح می‌شود.

  وی افزود: ۲۴۴ تعداد از این میزان، پروژه‌های قابل بهره برداری بوده و ۷ پروژه هم کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار رشت یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها ۸۰۷ میلیارد تومان بوده که ۱۷۴ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی و ۶۳۳ میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: آغاز به کار شرکت تولید MDF آریا پویان با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان، بهره برداری از کارخانه تولید مفتول مسی گیل راد و افتتاح کتابخانه عمومی سلیمانداراب رشت و همچنین کلنگ زنی تصفیه خانه شهرک صنعتی سپید رود رشت از جمله طرح‌های هفته دولت است.

 مهدوی اعلام کرد: با بهره برداری از پروژه‌های یاد شده برای یک هزار و ۲۹۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

 فرماندار رشت اظهار داشت: ۷۱ پروژه در بخش مرکزی رشت افتتاح شده که  از این تعداد ۶۹ پروژه افتتاحی بوده و ۲ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

شبستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.