چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
افتتاح 11 سامانه ثبت سرعت در محورهای استان گیلان طی هفته دولت
31 مرداد 1395 ساعت: 12:24
شناسه : 12752
1

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از افتتاح 11 سامانه ثبت سرعت در محورهای استان طی هفته دولت خبر داد. به گزارش «بامردم»، ناصر آل محمدی بیان داشت: در راستای ارتقای ایمنی تردد برای کاربران جاده ها و نیز تجهیز محورهای استان به سیستم های حمل و نقل هوشمند در هفته دولت، 11 […]

پ
پ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از افتتاح 11 سامانه ثبت سرعت در محورهای استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش «بامردم»، ناصر آل محمدی بیان داشت: در راستای ارتقای ایمنی تردد برای کاربران جاده ها و نیز تجهیز محورهای استان به سیستم های حمل و نقل هوشمند در هفته دولت، 11 سامانه ثبت سرعت در محورهای آزادراه قزوین – رشت، جاده قدیم رشت – لوشان، رشت – فومن و فومن -سراوان افتتاح می شود.
وی ادامه داد: 13 سامانه ثبت سرعت پیش از این در محورهای برون شهری استان فعال بود که با راه اندازی سامانه های جدید، تعداد دوربین های ثبت سرعت در محورهای برون شهری استان به 24 دستگاه افزایش می یابد.
آل محمدی افزود: برای راه اندازی این 11سامانه بالغ بر 17میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 49هزار مورد تخلف سرعت توسط سامانه های ثبت سرعت مستقر در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده که این اطلاعات برای اعمال قانون در اختیار پلیس راهور قرار می گیرد.
آل محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محورهای برون شهری استان مجهز به 22 دوربین نظارت تصویری و 24 دوربین فعال ثبت سرعت می باشد، 37سامانه تردد شمار نیز در 74محور رفت و برگشت استان فعال بوده و در خصوص گزارش گیری و ارائه اطلاعات مربوط به وضعیت تردد در محورهای استان بصورت آنلاین فعالیت می کنند.
به گزارش «بامردم»، 10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان ، هشت هزار و 787 کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و 133 کیلومتر راه فرعی 311 کیلومتر را اصلی ، 344 کیلومتر بزرگراه و 53 کیلومتر آزادراه است.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.