چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
31 مرداد 1395 ساعت: 12:33
شناسه : 12753
1

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 24 طرح صنعتی، معدنی و تجاری برای افتتاح رسمی در مناطق مختلف استان آماده گردیده است. به گزارش «بامردم»، معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این خبر افزود: این طرحها عمدتاً در زمینه تولید محصولات سلولزی، فلزی، غذایی، پلاستیکی و معدنی می […]

پ
پ

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 24 طرح صنعتی، معدنی و تجاری برای افتتاح رسمی در مناطق مختلف استان آماده گردیده است.

به گزارش «بامردم»، معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این خبر افزود: این طرحها عمدتاً در زمینه تولید محصولات سلولزی، فلزی، غذایی، پلاستیکی و معدنی می باشند که در شهرستانهای مختلف استان برای افتتاح توسط مسئولان ذیربط در نظر گرفته شده است.

کریم توکل نیا تصریح کرد: این تعداد طرح به نمایندگی از طرحهای متعدد به بهره برداری رسیده در استان برای افتتاح طی مراسم رسمی  در هفته دولت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای احداث کارخانجات مذکور بالغ بر 696 میلیارد تومان  سرمایه گذاری صورت گرفته و با راه اندازی آنها برای 753 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی همچنین گفت: از هفته دولت سال 94 تا هفته دولت سالجاری تعداد 197 واحد صنعتی در استان گیلان به بهره برداری رسیده است که نسبت به مدت مشابه قبلی یعنی بازه زمانی هفته دولت 93 تا 94 از نظر تعداد با  رشد حدود 20 درصد مواجه بوده است.

توکل نیا افزود: در طی مدت زمان مذکور همچنین بر اساس پروانه های بهره برداری صادره به میزان 7 هزار و 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان صورت گرفته که نسبت به دوره مشابه قبلی 80 درصد رشد داشته است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از رشد 100 درصدی تعداد اشتغال مستقیم ایجاده شده در بخش صنعت گیلان در فاصله هفته دولت  سال 94 تا هفته دولت سالجاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد و گفت: در طی دوره مذکور 3 هزار و 480 فرصت شغلی بصورت مستقیم در بخش صنعت استان ایجاد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.