چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
برگزاری اولین جشنواره بازی رشت
31 مرداد 1395 ساعت: 17:18
شناسه : 12809
2

نخستین جشنواره بازی رشت از تاریخ سوم الی پنجم شهریور ۱۳۹۵ در محل دایمی جشنواره های رشت واقع در رشت ، منظریه ، رو به روی پارک بانوان برگزار میشود. به گزارش «بامردم»، مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۸ روز چهارشنبه سوم شهریور آغاز خواهد شد و عصر جمعه پنج شهریور نیز برنامه ای مفرح […]

پ
پ

نخستین جشنواره بازی رشت از تاریخ سوم الی پنجم شهریور ۱۳۹۵ در محل دایمی جشنواره های رشت واقع در رشت ، منظریه ، رو به روی پارک بانوان برگزار میشود.

به گزارش «بامردم»، مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۸ روز چهارشنبه سوم شهریور آغاز خواهد شد و عصر جمعه پنج شهریور نیز برنامه ای مفرح برای اختتامیه تدارک دیده شده است.
در این جشنواره بازی های متنوع زیادی که بسیاری از بزرگسالان و پدر و مادر های امروز با آن خاطرات فراوانی دارند تدارک دیده شده است تا به نوعی کودکان نیز در محیطی شاد و بدور از بازی های دیجیتالی عصر جدید با آنها آشنایی پیدا کنند.
وسطی، فوتبالدستی بزرگ و انسانی، برج هیجان، منچ انسانی و همچنین بازیهایی با فضای کودکانه تر وشادتر  از جمله مواردی است که در این جشنواره بزرگ برگزار خواهد شد.
اگرچه اولویت بسیاری از بازیها کودکان هستند اما جشنواره بازی رشت هیچگونه محدودیت سنی ندارد و تمام خانواده ها به همراه فرزندانشان میتوانند در آن شرکت داشته باشند.

برگزاری اولین جشنواره بازی رشت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.