چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
گیلان جایگاه مناسبی را در جذب گردشگر به خود اختصاص داده است
1 شهریور 1395 ساعت: 14:46
شناسه : 12944
1

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در سال‌های اخیر گیلان جایگاه مناسبی در حوزه جذب گردشگر به خود اختصاص داده است. به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده  در نشست بررسی موانع و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری گیلان بر نقش حمایت‌های بانکی در رشد سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: حمایت […]

پ
پ

رضا-علیزاده،-مدیرکل-میراث-فرهنگی،صنایع-دستی-و-گردشگری-گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در سال‌های اخیر گیلان جایگاه مناسبی در حوزه جذب گردشگر به خود اختصاص داده است.

به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده  در نشست بررسی موانع و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری گیلان بر نقش حمایت‌های بانکی در رشد سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: حمایت از بخش خصوصی در واقع تلاشی برای فراهم آوردن زیرساخت‌های گردشگری و توسعه این صنعت رو به رشد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر گیلان جایگاه مناسبی در حوزه جذب گردشگر را به خود اختصاص داده، این مهم را مرهون حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نیز حمایت‌های نهادهای دولتی این استان خواند.

این مسئول تصریح کرد: رفع موانع سرمایه‌گذاری چرخه‌های اقتصاد، تولید و اشتغال را به دنبال دارد و استان را به سمت خودکفایی سوق  خواهد داد.

علیزاده به بررسی پروژه‌های گردشگری استان پرداخت و با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها با موانع بانکی روبرو هستند خواستار رفع مشکلات موجود تا رسیدن به بالندگی اقتصادی در آنها شد.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “گیلان جایگاه مناسبی را در جذب گردشگر به خود اختصاص داده است”
  1. El premio para el corto ganador va a consistir en una suscripción por un año a la destacada revista de Animación, Animation Magazine” que
    cuenta con columnas y documentales de grandes referentes de la industria y pertenecientes
    a estudios como Dreamworks, Pixar y The Walt Disney Studio, entre otros.

    También, Animation Magazine” resalta por destinar una gran parte de su cobertura a
    las últimas películas y tendencias del planeta de la animación, siendo considerado
    un líder en este aspecto. http://www.bp58.cn/home.php?mod=space&uid=43168&do=profile&from=space

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.