این جلسه حسب بخشنامه ریاست محترم جمهور در خصوص استقرار میز خدمت و رعایت حقوق شهروندی برگزار شد و در آن اعضاء کارگروه ضمن قرائت و بررسی مفاد بخشنامه، به چگونگی برپایی و اقدامات لازم جهت استقرار میز خدمت بهصورت حضوری و غیرحضوری پرداختند.
در این جلسه مهندس اکبر با اشاره به روند توسعه تکاملی خدمات غیرحضوری و الکترونیک در کشور گفت: در کمتر از دو دهه گذشته اغلب کارها ازجمله ثبتنام کنکور بهصورت حضوری بود ولی امروزه تمامی مراحل از ابتدا تا اعلام نتایج از طریق اینترنت صورت میگیرد.
وی اظهار داشت: در دنیای امروز که به عصر ارتباطات معروف است باید قدمهای محکمتری در جهت توسعه دولت الکترونیک باهدف ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشترکین و کاهش مراجعات مردمی برداریم.
در ادامه مقرر گردید واحد فناوری اطلاعات با هماهنگی واحد هماهنگی فروش، خدماتی را که امکان راهاندازی بهصورت میز خدمت غیرحضوری در بستر اینترنت دارند شناسایی و در سایت شرکت گاز استان گیلان بارگذاری نمایند.
ثبت دیدگاه