چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
دستگاه قضایی از کمک به دولت دریغ نمی کند
1 شهریور 1395 ساعت: 14:50
شناسه : 12947
1

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضایی همچون گذشته، در چارچوب قانون از کمک به دولت دریغ نمی کند. به گزارش «بامردم»، احمد سیاوش پور روز دوشنبه در نشستی، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: همدلی قوای سه گانه […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضایی همچون گذشته، در چارچوب قانون از کمک به دولت دریغ نمی کند.

به گزارش «بامردم»، احمد سیاوش پور روز دوشنبه در نشستی، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: همدلی قوای سه گانه و تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم، از تاکیدات مقام معظم رهبری است.
وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مطرح در دنیا نام برد و افزود: نظام جمهوری اسلامی نشان داده که با یک حکومت دینی می توان حکومت داری ، قانون گرایی، اقتصاد و رفاه نسبی را ایجاد کرد و در سطح بین المللی نیز موفق بود.
سیاوش پور با آرزوی موفقیت برای دولت بویژه مسئولان اجرایی استان تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای قانون و سیاست های کلی نظام، از اقدامات دولت در مسیر تولید، توسعه و افزایش سرمایه گذاری در استان طبق موازین قانونی حمایت خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به پروژه هایی که در هفته دولت به همت مسئولان در استان افتتاح می شود، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در گیلان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان استان با تعامل سازنده و تلاش مضاعف، مسیر سرمایه گذاری در استان را برای رونق بازار کار و توسعه اقتصادی تسهیل کنند.
سیاوش پور با اشاره به سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: نباید از توسعه همه جانبه و فراگیر غافل بمانیم و در راستای رسیدن به این اهداف، نباید هیچگونه خدشه ای به منابع طبیعی و حقوق بیت المال وارد شود.
وی با یادآوری حوادث سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسیر توسعه و پیشرفت کشور در 38 سال پس از پیروزی انقلاب، در پرتو رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری بی نظیر طی شده و می شود.
فردا مصادف با دوم شهریورماه، آغاز هفته دولت است.
3019 / 2007

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.