پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
178 اثر به دبيرخانه هفتمين جشنواره تئاتر شهروند لاهيجان رسيد
2 شهریور 1395 ساعت: 9:58
شناسه : 13023
1

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با اشاره به پايان يافتن مهلت ارسال اثر به هفتمين جشنواره تئاتر شهروند لاهيجان از ارسال 178 اثر به دبيرخانه اين جشنواره خبرداد. به گزارش «بامردم»، فيروز فاضلي در گفت و گويي اظهار كرد: پس از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سراسر کشور تا […]

پ
پ

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با اشاره به پايان يافتن مهلت ارسال اثر به هفتمين جشنواره تئاتر شهروند لاهيجان از ارسال 178 اثر به دبيرخانه اين جشنواره خبرداد.

به گزارش «بامردم»، فيروز فاضلي در گفت و گويي اظهار كرد: پس از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سراسر کشور تا اتمام مهلت ارسال آثار، ١٧٨ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
وی با تصریح بر اینکه این آثار از ٤٠ شهر و ٢٣ استان مختلف به جشنواره ارسال شده است افزود: بازبینی آثار از ٢٥ مردادماه امسال آغاز شده و نتایج تا ششم شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه«شهروند،فرهنگ ایثار و شهادت»،«شهروند،اقتصاد مقاومتی؛اقدام و عمل»،«شهروند، فرهنگ دینی و اسلامی»،«شهروند، آگاهی از حقوق شهروندی»، «شهروند،آسیب های اجتماعی»،«شهروند، محیط زیست (چالش ها؛ مخاطرات؛ راهکارها)»،«شهروند، مشارکت مسئولانه درصرفه جویی منابع انرژی؛حفظ فضای سبز،اموال عمومی؛مدیریت زباله و پسماند،ترافیک و…» از محورهای جشنواره امسال است،یادآور شد:اولویت انتخاب با آثاری است که بر اساس محورهای مذکور باشد.هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری شهردار این شهر از ١٢ لغایت ١٦ شهریور ٩٥ در سطح شهر لاهیجان برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.