چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
فرماندار لاهیجان: در 2 ماه اخیر سعی بر این بوده که نظم و انضباط به طور اصولی در سطح مدیران اعمال گردد/ شهردار لاهیجان: هدف شهرداری این بوده، که پروژه ها هدفمند باشند
2 شهریور 1395 ساعت: 14:03
شناسه : 13050
2

بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان و آگشته شهردار لاهیجان در محل ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد. فلاح چای: مسدود نمودن خیابان در هنگام اوج ترافیک از مشکلات عمده ترافیکی شهر و شهروندان است به گزارش «بامردم»، سید رضی فلاح چای عضو شورای شهر لاهیجان در این […]

پ
پ

photo_2016-08-23_13-38-05

بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان و آگشته شهردار لاهیجان در محل ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد.

فلاح چای: مسدود نمودن خیابان در هنگام اوج ترافیک از مشکلات عمده ترافیکی شهر و شهروندان است
به گزارش «بامردم»، سید رضی فلاح چای عضو شورای شهر لاهیجان در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: از عمده دغدغه های موجود در سطح شهرستان پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آن ها سالها پیش آغاز و متأسفانه نیمه کاره متوقف شده اند. وی اظهار امیدواری کرد با مدیریت فرماندارلاهیجان این پروژه ها به سرانجام برسند .
سید رضی فلاح چای به مشکلات عدم مدیریت صحیح امور ترافیکی در سطح شهر اشاره و افزود : مسدود نمودن خیابان در هنگام اوج ترافیک ، عدم اجرای چراغ راهنمایی در تقاطع ها و … از مشکلات عمده ترافیکی شهر و شهروندان است که جا دارد در این زمینه با مسئولین راهور رایزنی های لازم انجام گیرد.

خوشحال: نگاه لازم به توانایی های شوراها وجود ندارد
ابراهیم خوشحال دیگر عضو شورای شهرنیز گفت: با عنایت به گذشت حدود 17 سال از عمر شوراها ، متأسفانه آن نگاه لازم به این بازوان توانای نظام وجود ندارد.

وی با اشاره به عدم حصول نتیجه مطلوب در موضوعات ؛ مشکل ترافیکی و چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر ، عدم تهیه طرح تفصیلی شهر لاهیجان و … افزود : در صورت حمایت فرمانداری، در بسیاری از زمینه ها مشکلات قابل حل خواهد بود و بی شک مدیریت واحد شهری و همدلی ادارات و ارگانها بصورت ید واحد در جهت رفع مشکلات شهروندان در گرو حمایت فرماندار لاهیجان می باشد.

تمیزکار: از نقد و بویژه نقد منصفانه دفاع میکنیم/توهین و تخریب افراد در فضای مجازی جایگاهی ندارد/ مکلف هستیم که وظایفمان را به نحو مطلوب تا آخرین روز مسئولیت و حضور در شورا انجام دهیم
نائب رییس شورای شهر لاهیجان نیز طی سخنانی ، اظهار داشت : از شاخص های مهم هر شهر مدرن ، امنیت شهر است که شهر لاهیجان نیز با عنوان نمونه گردشگری از این امر مستثنی نیست و خدا را شاکریم که با همت مسئولین کمترین مشکلات امنیتی را در شهر داریم و این موضوع در بحث امنیت روانی نیز می بایست تعمیم یابد.
جواد نجار تمیزکار در همین راستا به تخریب افراد در دنیای مجازی اشاره و افزود : همه ما از نقد و بویژه نقد منصفانه دفاع میکنیم ، ولی توهین و تخریب افراد در فضای مجازی جایگاهی ندارد .
وی از فرماندار لاهیجان خواست بمنظور حفظ آرامش توصیه های لازم را مبذول فرمایند تا همه خدمتگزاران تا آخرین روزهای خدمت خود به دور از هرگونه حواشی به دنبال مطالبات مردم باشند .
نائب رییس شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: به سبب سوگندی که یاد کردیم و تعهدی که به مردم دادیم، برنامه ریزی هایی در آغاز فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر صورت گرفت و ماحصل کار و زحمات شورا در این چند ماه باقیمانده به اوج خود می رسد .
وی افزود : مکلف هستیم که وظایفمان را به نحو مطلوب و آنگونه که به صلاح مردم است تا آخرین روز مسئولیت و حضور در شورا انجام دهیم و انتظار داریم این حضور به عنوان تبلیغات انتخاباتی قلمداد نشود .

آزادسرو: فرماندار ، شورا و شهرداری را در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی یاری فرمایند
مهران آزادسرو دیگر عضو شورا با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری مسئولین شهر و شهرستان در جهت رشد و توسعه اقتصادی شهر بویژه در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذاران اظهار داشت : قطعاً دستیابی به اهداف عالی مدیریت واحد شهری بدون حمایت امام جمعه ، نماینده و فرماندار محترم امکان پذیر نخواهد بود .
وی با اشاره به مشکلات مالی بسیاری از شهرداری ها و از جمله شهرداری لاهیجان ، از فرماندار لاهجان خواست با حمایت از شهرداری و جذب کمک های دولتی از طریق استانداری ، شورا و شهرداری را در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی یاری فرمایند.

رحیم کشاورز دیگر عضو شورای شهر نیز با ذکر حدیثی از ائمه اطهار (ع)، صرفه جویی و قانونگرایی را بسیار حائز اهمیت عنوان و برای همه مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت نمود.

عباس شمسه کهن نیز با اشاره به تعطیلی داروخانه هلال احمر شهرستان لاهیجان و موضوع مطالبات مسکن مهر سوالاتی را در این خصوص مطرح نمودند.

فرمانداری لاهیجان: در 2 ماه اخیر سعی بر این بوده که نظم و انضباط به طور اصولی در سطح مدیران اعمال گردد
مهندس احمدی فرمانداری شهرستان لاهیجان ضمن آرزوی توفیق و تندرستی برای کلیه خدمتگزاران ایران اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر ، اظهار داشت : ساختار مدیریت شهری لاهیجان همواره مثال زدنی است و در 2 ماه اخیر هم سعی بر این بوده که نظم و انضباط نه در ظاهر بلکه در باطن و به طور اصولی در سطح مدیران اعمال گردد .
وی به بیان توضیحاتی پیرامون مسائل مطروحه پرداخت و قول مساعدت و پیگیری موارد مطروحه توسط اعضای شورای اسلامی شهر را داد.

شهردار لاهیجان: هدف شهرداری لاهیجان این بوده، که پروژه ها هدفمند باشند/ شهرداری به لحاظ اجرای پروژه های عمرانی عملکرد خوبی داشته است

مهندس آگشته شهردار لاهیجان نیز با تبریک هفته دولت وآرزوی توفیق روزافزون برای کلیه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم ، با ارائه آمار از منابع درآمدی و هزینه های شهرداری و گزارشی از پروژه های عمرانی اظهار داشت : با عنایت به مسائل موجود ، هدف شهرداری لاهیجان در سال جاری این بوده، که پروژه ها هدفمند باشند و از اجرای پروژه ها مازاد جلوگیری شود که خوشبختانه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و تعریف هدفمند پروژه ها، شهرداری لاهیجان به لحاظ اجرای پروژه های عمرانی عملکرد خوبی تاکنون داشته است .
وی با اشاره به عدم اختصاص اعتبارات از محل ماده 180 بودجه (طبق ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه دو درصد از اعتبارات عمرانی کشور به منظور برقراری توازن در مناطق مختلف اختصاص می‌یابد) ، از فرماندارلاهیجان خواستار پیگیری موضوع به جهت اختصاص اعتبار مذکور به شهرداری لاهیجان شد .

در این جلسه کلیه اعضای شورای اسلامی شهر ، هفته دولت را به همه دلتمردان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر ، برای تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.