چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
امید و نشاط بخشی در جامعه، از رویکردهای دولت است
2 شهریور 1395 ساعت: 14:53
شناسه : 13058
2

فرماندار شهرستان املش گفت: امید و نشاط بخشی در جامعه، از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است. به گزارش «بامردم»، یونس محمودی روز سه شنبه در آغازین روز از هفته دولت در مراسم گلباران شهدای گمنام در پارک گلستان املش بیان کرد: آرمان های شهدای ما با آرمان های امام راحل و اندیشه های […]

پ
پ

دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان املش (1)

فرماندار شهرستان املش گفت: امید و نشاط بخشی در جامعه، از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است.

به گزارش «بامردم»، یونس محمودی روز سه شنبه در آغازین روز از هفته دولت در مراسم گلباران شهدای گمنام در پارک گلستان املش بیان کرد: آرمان های شهدای ما با آرمان های امام راحل و اندیشه های مقام معظم رهبری تفکیک ناپذیرند و این رشادت ها و شهادت ها ، موجب تثبیت انقلاب و نظام شده است.
وی ادامه داد: این هفته برای دولتمردان و دستگاه های اجرایی، فرصت مغتنمی است تا همسو با ملت ایران، با شهدا میثاق مجدد بسته و همچون پروانه ای، گرد این شمع های نورانی بگردند.
فرماندار املش همچنین در دیدار مسئولان این شهرستان با امام جمعه املش گفت: همه دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، با هدایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری شکل گرفته است.
محمودی پرده برداری از قرارگاه فرهنگی شهرستان املش در اولین روز از هفته دولت را از کارهای نیک عنوان کرد و افزود: امیدبخشی، فرح بخشی و نشاط بخشی از مهمترین خصایص دولت است.
وی یادآور شد: در هفته دولت امسال 67 پروژه در قالب عمران شهری، آبزی پروری، آسفالت راه های روستایی، گازرسانی به 12روستا، مسکن مددجویی و … با صرف اعتباری معادل 130 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه املش نیز در این دیدار ، این ایام را فرصتی طلایی برای ارائه گزارش به مردم دانست و گفت: مردم با ارائه گزارش مسئولان، می فهمند که آنها در راه رونق و عزت بخشی به نظام گام برمی دارند.
وی به مسئولان توصیه کرد که مردمی بودن، ارائه آمار درست، متوجه نفوذ دشمن بودن، اهمیت دادن به برنامه های فرهنگی و دوندگی های بی امان در راه خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.