پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
دولت میراث دار عقب ماندگی ها از دولت قبل است که برای جبران آن زمان و فرصت لازم است
3 شهریور 1395 ساعت: 0:00
شناسه : 13073
3

علی اکبر پراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در این نشست با اشاره به مشکلات و کمبودهای به جا مانده از عملکرد نامطلوب دولت سابق در برخی حوزه ها، دولت را میراث دار عقب ماندگی هایی دانست که برای جبران آن زمان و فرصت لازم است. به گزارش «بامردم»، نشست هم اندیشی بخشداران شرق […]

پ
پ

علی اکبر پراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در این نشست با اشاره به مشکلات و کمبودهای به جا مانده از عملکرد نامطلوب دولت سابق در برخی حوزه ها، دولت را میراث دار عقب ماندگی هایی دانست که برای جبران آن زمان و فرصت لازم است.

به گزارش «بامردم»، نشست هم اندیشی بخشداران شرق گیلان به مناسبت هفته دولت و به میزبانی فرمانداری لنگرود برگزار شد.

در این نشست علی اکبر پراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، سیدرضا جوادپور فرماندار و محمدرضا محمدی معاون سیاسی فرمانداری لنگرود به همراه بخشداران شهرستان های لنگرود، لاهیجان، رودسر، سیاهکل،املش، آستانه اشرفیه حضور داشتند.

جلسه بخشداران شرق گیلان (2)

علی اکبر پراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در این نشست با اشاره به مشکلات و کمبودهای به جا مانده از عملکرد نامطلوب دولت سابق در برخی حوزه ها، دولت را میراث دار عقب ماندگی هایی دانست که برای جبران آن زمان و فرصت لازم است.

پراوزان با اشاره به بهبود شاخص ها و آمارهای اقتصادی گیلان در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید روند کنونی را امیدبخش دانست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خطاب به بخشداران از آنها خواست تا با  دعوت از حامیان دولت در سطح شهرستان و حتی روستاها از توانایی و همراهی آنها در پیشبرد اهداف دولت استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم هیچ تفاوتی میان حزب و جناح وجود ندارد و هدف اصلی صداقت در گفتار، کردار و شجاعت در رفتار است تصریح کرد: دولت تدبیر قصد دارد به بهترین شکل ممکن از ظرفیت رسانه ها و احزاب استفاده کند.

جلسه بخشداران شرق گیلان (1)

به گزارش گیل نگاه؛در ادامه این نشست سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر خدمات ارزشمند دولت به عموم مردم دانست.

وی افزود: در آغاز فعالیت دولت یازدهم شرایط و بحران های خاصی وجود داشت که به لطف، تلاش و برنامه ریزی و تدبیر دولت روحانی مشکلات کمتر یا برطرف شد و خوشبختانه توانستیم آرامش و ثبات را در جامعه شاهد باشیم و فشار و تهدیدات از سر مردم برداشته شود. جوادپور با اشاره به فرایند رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای اولین بار قطع نامه شورای امنیت را با تدبیر و خردورزی بی اثر کرد.

فرماندار لنگرود با اشاره به دلایل هم اندیشی بخشداران استان بیان کرد: این جلسه برای تبادل نظر و افزایش روحیه بخشداران بسیار مفید است و نوعی کمک و هم فکری است تا مشکلات را در حوزه های مختلف حل نماییم و با روحیه بیشتر و تدبیر مناسب کارها را پیگیری کنیم.

به گزارش گیل نگاه؛ در ادامه این جلسه نیز هر یک از بخشداران به ارائه گزارش عملکرد در حوزه کاری خود و بیان نقاط ضعف و قوت و مشکلات پرداختند.
جلسه بخشداران شرق گیلان (4)

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “دولت میراث دار عقب ماندگی ها از دولت قبل است که برای جبران آن زمان و فرصت لازم است”
  1. Ich bin gerade zufaellig auf Ihrer Homepage gelandet (war eigentlich auf der Suche nach einer anderen Seite).
    Ich moechte diese websiete nicht verlassen, ohne Euch ein Lob
    zu dieser klar strukturierten und schick designten Seite zu hinterlassen! https://delhiescortagencysite.wordpress.com/

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.