به گزارش تجارتنیوز، مرتضی رحیمی، مدیر بخش پیامرسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، اخیرا در پستی به این موضوع اشاره کرده و آن را ناشی از یک اشکال خوانده است. حجم اینترنت استفاده از برخی پیامرسانهای داخلی پس از مسدودسازی تلگرام به صورت یک سوم محاسبه میشود اما سروش در تبلیغات خود مدعی بود که اینترنت مورد استفاده از این پیام رسان رایگان خواهد بود.
عذرخواهی برای اینترنتی که رایگان نیست
مدیر بخش پیامرسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، امروز در کانال خود در سروش با اشاره به گزارشهای روزهای اخیر در ارتباط با «رایگان نبودن اینترنت مصرفی» در این پیامرسان نوشت: «با نگرانی و جدیت موضوع را از اپراتورهای تلفن همراه پیگیری کردیم و حالا لازم است نتیجه را صادقانه با شما در میان بگذاریم.»
رحیمی در ارتباط با نتیجه بررسی گزارشها نوشت که از ابتدای تیر ماه مصرف اینترنت در پیامرسان سروش رایگان نیست و مانند دیگر پیامرسانها به صورت یک سوم محاسبه میشود. رحیمی در ادامه نیز بایت توقف طرح اینترنت رایگان بدون اعلام قبلی از کاربران عذرخواهی کرده است و وعده داده که تمام تلاشش را برای رفع این مشکل به کار بندد.
ادامه درخواستهای نامتعارف
پیامرسان داخلی سروش پس از آن که عرصه استفاده از پیامرسانها را خالی از تلگرام دید به عنوان گزینه اصلی مطرح شد. اختصاص کانال و تبلیغ آن برای برنامه های پر بیننده تلویزیونی، فشار بر مقامها و مسئولانی که پیش از این در تلگرام با مخاطبانشان در ارتباط بودند و درخواست وامهای نجومی از دولت از جمله حواشی ماههای اخیر این پیام رسان بوده است.
اکنون اما مرتضی رحیمی، مدیر بخش پیامرسان در شرکت توسعه فناوری این پیامرسان از کاربرانشان درخواست کرده که با وجود نقض شعار اینترنت رایگان، همچنان از سروش حمایت کنند. او حمایت در شرایط کنونی را بیش از پیش مهم خوانده است. این اولین بار نیست که مدیران سروش برای توسعه و گسترش کسب و کارشان درخواستهای نامتعارفی را مطرح میکنند. آخرین بار سیدصالحی، مدیر این پیامرسان درخواست وام ۱۰۰ میلیاردی را مطرح کرده بود.
ثبت دیدگاه