جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2451×
آثاری از ضرب و جرح بر روی جسد مرد 32 ساله در رشت مشاهده نشده است
3 شهریور 1395 ساعت: 17:22
شناسه : 13146
1

نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به کشف جسد یک مرد حدود 32 ساله در پارک دانشجوی رشت اعلام کرد که آثاری از ضرب و جرح بر روی جسد این فرد مشاهده نشده است. به گزارش «بامردم»، واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان روز چهارشنبه اعلام کرد که جسد مردی حدود 32 ساله و مجهول الهویه، […]

پ
پ

نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به کشف جسد یک مرد حدود 32 ساله در پارک دانشجوی رشت اعلام کرد که آثاری از ضرب و جرح بر روی جسد این فرد مشاهده نشده است.

به گزارش «بامردم»، واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان روز چهارشنبه اعلام کرد که جسد مردی حدود 32 ساله و مجهول الهویه، شامگاه دیروز (سه شنبه) در رودخانه پارک دانشجوی رشت به نیروی انتظامی تحویل داده شد ولی هیچ آثار ضرب و جرح بر روی جسد این مرد مشاهد نشد و این احتمال وجود دارد که فرد یادشده، معتاد باشد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت نیز در این رابطه گفت: ساعت 22 و 45 دقیقه شب گذشته با سامانه 125 تماسی گرفته شد مبنی بر آنکه جسد بی جان شخصی در داخل استخر پارک دانشجو مشاهده شده است.
شهرام مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله مرکز ستاد فرماندهی سه آتش نشان را از ایستگاه 9 آتش نشانی به محل حادثه اعزام کرد.
وی بیان داشت: آتش نشانان با توجه به هماهنگی های انجام گرفته با نیروی انتظامی برای دریافت حکم قاضی کشیک در محل حادثه مستقر شدند.
معاون سازمان امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد: جسد مرد پس از دریافت حکم قضایی، از آب بیرون کشیده و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.
جسد فرد یادشده برای بررسی و انجام تحقیقات بیشتر، به پزشکی قانونی استان گیلان ارجاع داده شده است.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.