جمعه, 6 مهر 1403 Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
نرم‌افزار «تلگرام» به‌زودی فیلتر می‌شود!
5 شهریور 1395 ساعت: 1:13
شناسه : 13260
1

با توافق مسئولان کشور، به زودی نرم افزار تلگرام فیلتر خواهد شد. به گزارش «بامردم»،  معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور در حاشیه برگزاری همایش جنگ نرم در شهرستان بافق، گفت: در بستر تلگرام مخابره ی رمز صورت میگیرد و اطلاعات افراد به صورت پوشیده از تلفن های همراه آنها برداشت و به خارج از مرز […]

پ
پ

با توافق مسئولان کشور، به زودی نرم افزار تلگرام فیلتر خواهد شد.

به گزارش «بامردم»،  معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور در حاشیه برگزاری همایش جنگ نرم در شهرستان بافق، گفت: در بستر تلگرام مخابره ی رمز صورت میگیرد و اطلاعات افراد به صورت پوشیده از تلفن های همراه آنها برداشت و به خارج از مرز انتقال داده می شود.
روح الله مؤمنی نسب افزود: این موضوع باعث ایجاد مشکلات امنیتی عمیق و جدی در کشور و نظام می شود و به همین دلیل تمام مسئولان کشور با فیلتر کردن نرم افزار تلگرام توافق دارند و به زودی این نرم افزار فیلتر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه زمان فیلترینگ تلگرام دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: عده ای معدتقدند تا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهور ی باید این امر انجام شود.
معاون پژوهشکده فضای مجازی  کشور گفت: طراح تلگرام، صهیونیست های روس تبارِ ساکن آلمان بوده اند و برنامه نویس آن نیز یکی از بزرگترین ویروس نویسان جهان است.
وی درخصوص جایگزین نرم افزار تلگرام، خاطرنشان کرد: نرم‌افزارهای ایرانی مانند سروش، سلام، بیسفون و … که همگی ایرانی هستند، تمام امکانات تلگرام را دارا بوده و از ضریب امنیتی 16 برابر بیشتر از تلگرام برخوردار می باشند.
همایش جنگ نرم، با سخنرانی معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور شب گذشته به میزبانی روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی در شهرستان بافق برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.