پنج‌شنبه, 5 مهر 1403 Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43675 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2453×
اگر بودجه های دولتی در اختیار شهرداری ها قرار گیرد ، پروژه ها سریع تر  به نتیجه می رسند
6 شهریور 1395 ساعت: 14:36
شناسه : 13425
2

مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان با حضور ایوبی معاون سینمایی وزیر ارشاد ، نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، احمدی فرماندار لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان ، در محل باغ نارنج برگزار شد. به گزارش «بامردم»،، حسینعلی خدایگانی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری […]

پ
پ

خدایگانی

مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان با حضور ایوبی معاون سینمایی وزیر ارشاد ، نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، احمدی فرماندار لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان ، در محل باغ نارنج برگزار شد.

به گزارش «بامردم»،، حسینعلی خدایگانی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دلتمردان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی تبریک گفت . وی افزود : این هفته فرصتی است تا خادمان مردم، فعالیت‌ها و خدمات نظام را اطلاع رسانی کرده و ظرفیتی جدید برای خدمات‌رسانی به مردم فراهم کنند.
وی گفت : لاهیجان زنده است ودر یک جهش بزرگ است و بعنوان قطب گردشگری ایران می درخشد . وی پروژه های عمرانی شهرداری را ماحصل تلاش و تعامل شورا و شهردار لاهیجان و پرسنل خدوم شهرداری دانست و افزود: طراحی پروژه باغ نارنج توسط شهردار و معاونین ایشان و با نظارت شورای اسلامی شهرانجام شده و این باغ یک مکان توریستی جدید به مجموعه شهر اضافه کرده است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : اگر امور مردم به مردم و شوراها واگذار شود کارها خیلی سریع تر انجام می شود . وی خطاب به نماینده هیئت دولت درلاهیجان گفت : پروژه فرهنگسرای لاهیجان سالهاست که عملیات اجرایی آن آغاز شده و به سرانجام نرسیده است .
خدایگانی گفت : اگر بودجه های دولتی در اختیار شهرداری ها قرار گیرد ، پروژه ها خیلی سریع تر به نتیجه می رسند .
و ی در ادامه سخنان خود به فعالیت های فرهنگی شهرداری لاهیجان اشاره و افزود: شهرداری لاهیجان در شهریور ماه سال جاری ، میزبان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان است .
وی گفت : افتخار میکنیم که جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان با مضامین مدیریت شهری، زباله ، آپارتمان نشینی ، فضای سبز به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان شکل گرفته و در سطح شهرستان ، استان و هم اکنون بصورت ملی اجرا می شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.