جمعه, 6 مهر 1403 Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
طرح تجهیز یکهزار هکتار از اراضی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید
6 شهریور 1395 ساعت: 18:49
شناسه : 13501
4

به مناسبت هفته دولت طرح تجهیز و نوسازی یکهزار هکتار از اراضی شالیکاری شهرستان آستانه اشرفیه به بهره بهره برداری رسید. به گزارش «بامردم»، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه روز شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرحها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهره برداری از طرح تجهیز و نوسازی […]

پ
پ

به مناسبت هفته دولت طرح تجهیز و نوسازی یکهزار هکتار از اراضی شالیکاری شهرستان آستانه اشرفیه به بهره بهره برداری رسید.

به گزارش «بامردم»، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه روز شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرحها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهره برداری از طرح تجهیز و نوسازی این میزان از اراضی کشاورزی شهرستان بصورت همزمان در سطح روستاهای دهسر، امشل، گاچراء ، کارسیدان، داخل پائین ، کتشصت آبادان و ششکل صورت گرفته است.

گودرز کمال پور با بیان اینکه عملیات تجهیز و نوسازی این اراضی از آذر ماه سال گذشته آغاز شده تصریح کرد: برای تجهیز و نوسازی این میزان از زمینهای کشاورزی شهرستان 63 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی در ادامه دسترسی آسان به مزارع ، آبرسانی مناسب، توسعه بخش مکانیزاسیون، امکان انجام کشت دوم، کاهش هزینه ها و سختی کار و …را از اهداف مهم اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی دانست و یادآور شد: شهرستان آستانه اشرفیه دارای 23 هزار و 570 هکتار از اراضی زیر کشت برنج است که از این میزان تاکنون شش هزار و 500 هکتار تحت پوشش طرح تجهیز و نوسازی اراضی قرار گرفته اند.
وی افزود: امسال نقشه برداری از سه هزار و 600 هکتار از اراضی زیر کشت برنج این شهرستان به منظور اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی در دستور کار قرار داشته و تا پایان سال به انجام می رسد.
وی با اشاره به اینکه دولت اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی را با جدیت دنبال می کند اظهار داشت: اجرای این طرح با استقبال بسیار خوب کشاورزان منطقه همراه است.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.