جمعه, 6 مهر 1403 Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
افزایش200 درصدی طرح‌های هفته دولت امسال در بخش رودبنه لاهیجان
7 شهریور 1395 ساعت: 18:25
شناسه : 13628
1

در ششمین روز هفته دولت، طرح های خدماتی و عمرانی با افزون بر دو برابر افزایش طی سه سال گذشته، در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید. به گزارش «بامردم»، در ششمین روز از هفته دولت طرح های مختلفی با اعتباری بالغ بر 20میلیارد و 35میلیون ریال در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان به […]

پ
پ

رضا مهدوی بخشدار رودبنه

در ششمین روز هفته دولت، طرح های خدماتی و عمرانی با افزون بر دو برابر افزایش طی سه سال گذشته، در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.

به گزارش «بامردم»، در ششمین روز از هفته دولت طرح های مختلفی با اعتباری بالغ بر 20میلیارد و 35میلیون ریال در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.
در اجرای این طرح ها که شامل احداث بوستان ، زمین ورزشی ، آسفالت راه روستایی و چند طرح کشاورزی بودند، فرماندار و مسئولان این شهرستان حضور داشتند.
بخشدار رودبنه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: اجرای طرح های عمرانی در دولت تدبیر و امید در این بخش، از رشد خوبی برخوردار هستند و اجرای این طرح ها طی سه سال اخیر، دو و نیم برابر نسبت به دوره های قبل افزایش نشان می دهند.
رضا مهدوی افزود: آسفالت راه روستایی لاکمه سر، حاج سلیم محله و حسن بکنده از جمله طرح هایی هستند که با اعتبار یک میلیارد و 65میلیون ریال از محل قیر رایگان توسط دهیاری ها به طول سه و 9دهم کیلومتر انجام شده اند.
وی ادامه داد: افتتاح پل بارکوسرا با اعتبار 320 میلیون ریال، بهره برداری از بوستان روستای کورنده با اعتبار 450میلیون ریال ، احداث زمین ورزشی ، لوله گذاری ، فنس کشی و جاده سازی روستای حاج سلیم محله، طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی روستاهای بخش رودبنه در مجموع با اعتبار هزینه شده 132میلیارد و 391میلیون ریال از جمله پروژه های افتتاح شده امروز است.
برگزاری مراسم افتتاح طرح آبرسانی به هشت روستا در محل مسجد روستای سراجار که با اعتبار 25میلیارد و 800میلیون ریال انجام شد، از دیگر طرح های هفته دولت امسال بوده است. با اجرای این طرح هشت روستا با جمعیتی بیش از پنج هزار و 400نفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.
همچنین برای طرح های افتتاح شده برق رسانی هفته دولت به روستاهای بخش رودبنه، دو میلیارد و 640میلیون ریال هزینه شده است.
اجرا و افتتاح طرح هادی در روستای کجلام با زیرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح هفت هرار متر مربع نیز، یک میلیارد و 610میلیون ریال هزینه داشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.