یکشنبه, 25 آذر 1403 Sunday, 15 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 44669 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2502×
جوانگرایی، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات متنوع و بروز رمز موفقیت بانک شهر
12 شهریور 1397 ساعت: 21:10
شناسه : 137166
6

تدبیر شرق نوشت: در سال ۸۷ موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام داری شهرداری تهران و چندین کلانشهر کشور با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد . یکی از دلایل اصلی تاسیس این موسسه ، […]

پ
پ

بانک شهر - جوانگرایی، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات متنوع و بروز رمز موفقیت بانک شهر - با مردم

تدبیر شرق نوشت: در سال ۸۷ موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام داری شهرداری تهران و چندین کلانشهر کشور با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد .

یکی از دلایل اصلی تاسیس این موسسه ، تامین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان ، تامین نقدینگی و سرمایه ، پوشش هزینه ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری بود و به جهت کارآمدی این موسسه در حوزه عملکرد شهرداری ها و نیاز روزافزون به تسهیل و بهره برداری از سایر ظرفیت ها و خدمات مالی و گسترش دایره مشتریان ، موجب شد که موسسه مالی و اعتباری بانک شهر به عنوان یک بانک مستقل فعالیت خود را از سال ۸۸ رسما آغاز کند.

در حال حاضر بانک شهر در بسیاری از کلانشهرهای کشور دارای شعبات است و هموطنان ما از این ظرفیت استفاده می کنند.

شهرهای رشت و لاهیجان و انزلی از شهرهایی هستند که بانک شهر خدمات ارزنده ای را به مشتریان و سپرده گذاران ارایه می کند .به سراغ مشتریان یکی از شعب بانک شهر در استان گیلان رفتیم و از آنها در زمینه ی نحو خدمات رسانی و تنوع این خدمات جویا شدیم که در ادامه می خوانید:

“ع.ا” یکی از سپرده گذاران و مشتریان بانک شهر در رشت است از او در خصوص خدمات بانک شهر می پرسیم ، وی می گوید : مشتری مداری و برخورد خوب پرسنل از مواردی هستند که در جلب مشتریان تاثیر گذارند .

وی که مدیر یک شرکت مهندسی ساختمانی است ،ادامه می دهد : چند سالی است که در بانک شهر افتتاح حساب کرده و سپرده گذاری کرده ام و از خدمات متنوع این بانک و تسهیلاتی که ارایه می دهد بهره برده ام.

به سراغ یک دیگر از مشتریان بانک در شهر لاهیجان می رویم، وی خدمت رسانی بانک شهر را مطلوب عنوان می کند و می گوید : تمامی خدمات این بانک عالی است و باید بگویم که با دانش و فناوری روز پیش می رود .امکان وصول چک های بانک شهر در هر ساعت از شبانه روز ، خدمات کارت بانکی ، ارایه دستگاه های کارت خوان و بهره گیری از خدمات این بانک در کیوسک های شهر نت از مزیت های بانک شهر است .
وی با تاکید بر افزایش تعداد شعب بانک شهر در برخی نقاط استان عنوان می کند : بانک شهر در شرق گیلان شعب کمی دارد و به عقیده بنده ، بانکی که به سهولت می تواند به مشتریان خود خدمات ارایه دهد باید گسترش و توسعه بیشتری در همه شهرها برای استفاده شهروندان از خدمات داشته باشد.

این مشتری بانک شهر می گوید : یکی از مهمترین مزیت های بانک شهر ، جوانگرایی و بهره گیری از نیروهای جوان در جایگاه مدیریتی و پرسنل آن است که با روی گشاده و تکریم ارباب رجوع پاسخ گویی شهروندان هستند .
گفتنی است فعالیت قوی ، جدی و موفق بانک شهر در اجرا ، تکمیل و بهره برداری از بسیاری پروژه های اقتصاد شهری توانست جایگاه این بانک را در بین رقیبان تثبیت کند.
همچنین فعالیت بانک شهر امروز از مهمترین معیارهای سنجش میزان موفقیت شهرداران و مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی مطلوب و مناسب به شهروندان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.