جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2451×
تعطیلی دو واحد تولیدی غیرمجاز در گیلان
9 شهریور 1395 ساعت: 12:16
شناسه : 13731
0

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تعطیلی دو واحد تولیدی غیرمجاز در استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، رضا قشلاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان قانون مند و رعایت حقوق مصرف کنندگان، واحدهای تولیدی غیرمجاز تعطیل می شوند. وی اظهار کرد: برهمین اساس در […]

پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تعطیلی دو واحد تولیدی غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، رضا قشلاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان قانون مند و رعایت حقوق مصرف کنندگان، واحدهای تولیدی غیرمجاز تعطیل می شوند.
وی اظهار کرد: برهمین اساس در بازرسی های انجام شده از واحدهای تولیدی، دو واحد تولید چای که فاقد پروانه ساخت و مجوزهای بهداشتی و بدون حضور مسئول فنی در شرایط محیطی نامناسب در حال تولید و بسته بندی بودند شناسایی و پرونده آن ها به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان رودسر ارجاع شد.
وی تصریح کرد: با رسیدگی به این پرونده ها، حکم به تعطیلی این واحدهای تولیدی غیر مجاز و ضبط کالاهای تولیدی بنفع دولت و پرداخت جزای نقدی در حق دولت صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از مطرح شدن پرونده قاچاق 535 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در یکی از شعب مرکز استان خبر داد.
قشلاقی تصریح کرد: شرکتی با تهیه کالای قاچاق و چسباندن برچسب های طرح شبنم ، انواع لوازم خانگی را بعنوان کالای قانونی در شهرستان رشت توزیع می کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به بی اعتباری برچسب های این وسایل خانگی در بازرسی های انجام شده ، 535 دستگاه انواع لباسشویی ، تلویزیون و سینما خانگی توسط عوامل انتظامی کشف و پرونده ای با ارزش ریالی 11 میلیارد و 291 میلیون و 250 هزار ریال تشکیل و در حال رسیدگی در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان می باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآورشد: طرح شبنم مدت سه سال است که منسوخ شده و برچسب های موجود تحت این عنوان فاقد اعتبار بوده و دلیل قانونی بودن کالا محسوب نمی شود.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.