پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
مردم ولی نعمت ما هستند/لذت ما حضور در مجلس و وزارت خانه ها است!
9 شهریور 1395 ساعت: 15:32
شناسه : 13746
1

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید به آنها خدمت کنیم، ادبیات ما این است و ما نمی خواهیم یاد بگیریم که کجا می توانیم بهتر بخوریم و لذت ببریم، لذت ما در این است که در مجلس و وزارتخانه ها حضور پیدا کنیم. به گزارش «بامردم»، ذبیح الله […]

پ
پ

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید به آنها خدمت کنیم، ادبیات ما این است و ما نمی خواهیم یاد بگیریم که کجا می توانیم بهتر بخوریم و لذت ببریم، لذت ما در این است که در مجلس و وزارتخانه ها حضور پیدا کنیم.

به گزارش «بامردم»، ذبیح الله نیکفر در خصوص خبر منتشر شده در یکی از رسانه های بومی این شهرستان مبنی بر انتقاد شدید الحن مدیر آموزش و پرورش سابق سیاهکل از وی، اظهار کرد: اولا بسیار علاقمندم که پاسخ خود را از کامنتهایی که مردم سیاهکل پای خبر فوق الذکر گذاشتند بگیرید اما در خصوص ضرب و شتم آقای مدیر سابق که در مصاحبه شان این خبر را به بنده نسبت دادند، لازم به ذکر است که در مصاحبه ای که با یکی از سایت ها در خصوص وضعیت آموزش و پرورش سیاهکل در زمان ایشان داشتم به خبرنگار مصاحبه گیرنده گفتم در اداره آموزش و پرورش در زمان ریاست ایشان دو نفر از کارکنان این اداره در فضای فیزیکی آموزش و پرورش با هم درگیری فیزیکی داشتند که به ضرب و شتم انجامید و بنده به هیچ عنوان نگفتم که رئیس اداره مورد ضرب و شتم واقع شد.

وی افزود: اگر بررسی بکنید متوجه خواهید شد که درگیری کارکنان بخاطر این بود که در خود اداره تصمیماتی از قبل گرفته و اجرایی شده و توقعاتی که کارکنان داشتند برآورده نشد.

نیکفر در خصوص بخشی از اظهارات رئیس سابق آموزش و پرورش سیاهکل  مبنی بر واسپاری  یکی از سالن های ورزشی سیاهکل به نزدیکان و اقوام خود بیان کرد: بهترین قضاوت را خود مردم خواهند کرد و جالب است که این آقایان تا دیروز مرا سیاهکلی نمی دانستند و حالا بنده که سیاهکلی نیستم، اقوام سیاهکلی از کجا آورده ام؟

وی تصریح کرد: بنده روز اول بعد از انتخابات در مزار شهدا عرض کردم هرکس ادعایی در خصوص داشتن نسبت با بنده دارد با مدرک و سند ادعا کند، هر مدعی که به ایشان مراجعه کرد به این معنی نیست که با بنده نسبتی دارد و ایشان اگر مدرک و سندی دارد که نشان بدهد بنده کسی را مامور کرده ام که امکاناتی از ایشان بگیرد یا عزل و نصبی را انجام بدهد در خدمتشان هستم.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: آیا عزل و نصب هایی که ایشان انجام می داد، همه بر اساس شایستگی بود؟! قضاوت با خود مردم و فرهنگیان سیاهکل! بنده هیچ قضاوتی نمی کنم همان طوری که آقای مدیر سایق خواست…

ذبیح الله نیکفر در ادامه اذعان داشت: ما خیلی حرفها را می توانستیم بعد از انتخابات بزنیم در رابطه با نقد عملکرد کسانی که چنین مطالبی نوشته بودند، چنانچه در ادوار گذشته این اتفاق افتاد، سالیان سال بعضی از حضرات می رفتند در رسانه ملی می نشستند و می گفتند که پیش از ما هیچ کاری انجام نشده است و تمام اقدامات در زمان ما انجام شده است.

وی گفت: آن آقایان فرصت داشتند خدمت کنند و برنامه هایی که داشتند اجرایی کنند و حالا این فرصت برای من ایجاد شد و بنده می توانستم آن راه را ادامه بدهم، ولی احترام آقایان را نگاه داشتم، بنده اعتقاد ندارم که باید دیگران را تخریب کنیم تا خودمان جا بیفتیم، بلکه باید آنچه در توان ماست را انجام بدهیم و ما هم به نوبه خود در زمان و مکان مناسب گزارش عملکرد خواهیم داد و آنوقت مردم دوران ما را با گذشته مقایسه کنند.

نیکفر ادامه داد: از رسانه ها و مردم خواهش می کنم 3 ماه اول هر نماینده جدید الورود را مقایسه کنند با عملکرد 3 ماهه بنده، بعضی از اقایان می گویند ما بلد کار هستیم اما شما می خواهید تهران را یاد بگیرید، باید بگویم ما برای خیابان گردی و خرید و فروش ملک و املاک به تهران نیامده ایم، برای بررسی قیمت بالا و پایین شهر به تهران نیامده ایم، زمین و خانه نمی خواهیم بگیریم، تنها یک منزل برای سکونت و استراحت می خواهیم و خدا را شکر که با حداقل ها آرامش می گیریم.

وی افزود: حضرت امام در رابطه با سیاست خارجی فرمودند ملاک کار ما دفاع از مظلوم و حمله بر ظالم است و در رابطه با سیاست داخلی فرمودند: این پابرهنه ها و این مردم کوچه و خیابان ما را به اینجا رساندند، مردم ولی نعمت ما هستند و باید به آنها خدمت کنیم، ادبیات ما این است و ما نمی خواهیم یاد بگیریم که کجا می توانیم بهتر بخوریم و لذت ببریم، لذت ما در این است که در مجلس و وزارتخانه ها حضور پیدا کنیم.

خزر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.