علی ابراهیم نژاد در گفت و گویی افزود: ایجاد تحول در زیربخش حمل و نقل جاده ای جز با بکارگیری فناوریهای نوین و سامانه های حمل و نقل هوشمند امکانپذیر نبوده و در این راستا و به منظور کاهش زمان و هزینه، استفاده از تجارب مدیریت سیستمی موفق سایر کشورها در اجرای طرح های شناسایی و معرفی جدیدترین سامانه های حمل و نقل هوشمند و مشارکت بخش های دولتی و خصوصی در اجرای طرح ها ضرروت دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به سرعت تغییر و تحولات قرن اخیر و استفاده روزافزون از فنآوری های نوین در عرصه های مختلف، برای حفظ جایگاه حمل و نقل و ارتقای مستمر سطح خدمات، نظارت مؤثر و بهبود مدیریت آن، ترویج استفاده از سامانه هایی پیشرفته و نوین ویژه این زیربخش ضروری است.
ابراهیم نژاد گفت: با توجه به اهمیت بالای حمل و نقل جاده ای، شرکت های مسافربری مستقر در پایانه مسافربری لاهیجان برای ایجاد رقابت سالم و جلوگیری از ورود دلالان در محیط پایانه مسافربری و جهت ارتقاء سطح خدمات و افزایش درآمد خود تصمیم به تغییر ساختار و ایجاد مدلی جدید در صنعت حمل و نقل کشور نمودند که در این مدل تمامی شرکت های تابعه عضوی از یک خانواده بوده و طبق الگوی توافق شده فیمابین، تمامی درآمد ها بین شرکتها تقسیم می شود.
مسئول پایانه مسافربری شهرداری لاهیجان افزود: سرانجام در راستای دستیابی به شعار لاهیجان شهر هوشمند، این پایانه مفتخر شد با ایجاد همبستگی میان شرکت های مسافربری و مشارکت آنان به هوشمندسازی پایانه مسافربری دست یابد و در روز ملی حمل و نقل به صورت رسمی از اولین پایانه مسافربری هوشمند کشور و اتصال مجموعه شرکت های مسافربری لاهیجان به شبکه ملی فروش الکترونیکی و آنلاین بلیط اتوبوس سفر ٧٢۴ توسط مدیر کل محترم سازمان حمل و نقل و راهداری استان گیلان، شهردار و شورای محترم شهر لاهیجان رو نمایی گردید که این امر توسط مجموعه نرم افزاری و دانش بنیان سفر ٧٢۴ توسط متخصصین جوان کشور عزیزمان و همکاری شرکت های مسافربری تحقق یافت.
وی در پایان گفت: پایانه هوشمند مسافربری شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی می باشد.
ثبت دیدگاه