پنج‌شنبه, 26 مهر 1403 Thursday, 17 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43915 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2457×
رضایتمندی عمومی و اعتماد اجتماعی سرمایه ارزشمندی برای پلیس است
29 اردیبهشت 1398 ساعت: 15:10
شناسه : 152365
4

ریاست دادگستری شهرستان آستانه‌اشرفیه در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: رضایتمندی مردم و اعتماد اجتماعی سرمایه ارزشمندی برای پلیس است.

پ
پ

رضایتمندی عمومی و اعتماد اجتماعی سرمایه ارزشمندی برای پلیس است - رضایتمندی عمومی و اعتماد اجتماعی سرمایه ارزشمندی برای پلیس است - آستانه‌اشرفیه
” احمد پارسامنش ” در جلسه تعامل قضائی با فرمانده انتظامی و رؤسای کوپ و پلیس‌های تخصصی و مدیران انتظامی شهرستان با اشاره به تلاش و زحمات نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه، رضایتمندی مردم و اعتماد آحاد جامعه را نسبت به پلیس ارزشمندترین سرمایه برای نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فلسفه مأموریت نیروی انتظامی خدمت به مردم است و رضایت‌مندی عمومی پشتوانه نیروی انتظامی است و دستگاه قضائی در تحقق این وظیفه خطیر پلیس، حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌دارد افزود: تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی می‌تواند منشأ خدمات ارزنده‌ای برای جامعه باشد و همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه قضائی باعث امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

سرهنگ ” عیسی روشن‌قلب ” فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در ادامه ضمن تشکر از تعامل سازنده دستگاه قضائی با مجموعه انتظامی شهرستان خدمت به مردم را بالاترین افتخار برای پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس همواره با مردم بوده و برای برقراری امنیت اجتماعی نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه مردم محوری و رعایت حقوق شهروندی را اساسی‌ترین رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: نگاه پلیس در برخورد با آحاد جامعه نگاه خدمت‌گزاری و در برخورد با مخلین نظم و امنیت بسیار سخت خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.