شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
نگاه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش عمیق است
3 مهر 1395 ساعت: 18:54
شناسه : 15613
1

فرماندار لاهیجان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش عمیق و همه جانبه است. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در مراسم آغاز تحصیلی جدید در مدرسه توحید لاهیجان اظهارداشت: آموزش و پرورش یکی از سازمان های رسمی تعلیم و تربیت و بسیار سرنوشت ساز برای آینده کشور است که باید به […]

پ
پ

%d8%b2%d9%86%da%af-%d9%85%d9%87%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d8%b4%d8%af-26

فرماندار لاهیجان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش عمیق و همه جانبه است.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در مراسم آغاز تحصیلی جدید در مدرسه توحید لاهیجان اظهارداشت: آموزش و پرورش یکی از سازمان های رسمی تعلیم و تربیت و بسیار سرنوشت ساز برای آینده کشور است که باید به مسایل آن توجه شود.
وی افزود: همه تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های کشور به آموزش و پرورش و نسل های پرورش یافته آن بر می گردد و انتقال فرهنگ و هنجارها از نسلی به نسل دیگر توسط آموزش و پرورش امکانپذیر می شود و به همین دلیل آموزش و پرورش بسیار مهم است.
وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید قانونمندی و قانونمداری را در مدارس و از تعلیم و تربیت فرا بگیرند.
فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس حماسه خلق کردند و توانستند معادلات شرق و غرب را به هم بزنند.
وی با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در اولین روز آغاز سال تحصیلی از مردم خواست با ثبت نام اینترنتی و در دست یابی به آمار و اطلاعات درست که رکن و اساس برنامه ریزی کشور است کمک نمایند.
در این مراسم ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دین ما به کلمه قسم یاد کرده که نشان دهنده اهمیت تعلیم و تربیت است.
وی افزود: دانش آموزان دوران دفاع مقدس با علم آموزی و توکل و تفکر به خدا دستاوردهای مهمی از جمله در زمینه تکنولوژی بدست آوردند و توانستند زمان و فراگیری علم و دانش را مدیریت کنند و با خلق پیروزی ها و عبور از خطرها به دستاوردهای مهمی دست یابند.
امام جمعه لاهیجان نیز در این مراسم دانش آموزان را سفارش به حفظ عفاف و حجاب کرد و گفت: امروز بهترین توصیه ای که از طریق تعلیم و تربیت می توان به دانش آموزان انجام داد حفظ عفاف و حجاب است.
حجت الاسلام احمد عبدالله زاده افزود: ارزش و ماهیت زن به حجاب است و این ارزش عزت زن را چندین برابر می کند.
رییس آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم با گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس اظهارداشت: شهرستان لاهیجان دانش آموزانی کوشا و ساعی دارد و و دانش آموزان این شهرستان توانمندی زیادی در زمنیه رشد و شکوفایی دانش دارند .
محمد رحمتی یادآورشد: شهرستان لاهیجان 21 هزار دانش آموز و 168 مدرسه دارد و این شهرستان در بین شوراهای آموزش و پرورش استان گیلان از نظر عملکردی در سال گذشته مقام اول ، طی دو سال متوالی در کنکور سراسری از نظر تعداد و کیفیت قبولی رتبه اول کشوری را بدست آورده است و سال گذشته رتبه ششم علوم انسانی و امسال هم تک رقمی استان گیلان در کنکورسراسری با رتبه چهارم در رشته ریاضی را از آن خود کرده است.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.