شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
رونق به بازار چای لاهیجان برگشته / یک گرم چای سنواتی نداریم
5 مهر 1395 ساعت: 14:40
شناسه : 15717
2

با تمهیدات اندیشیده‌شده برای بازاریابی و فروش چای داخلی، یک گرم چای سنواتی نیز در سال جاری نداریم. به گزارش «بامردم»،گودرز خردادپور معاون بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای کشور امروز گفت: کارخانه‌ها،سندیکاها و سایر بخش‌های مرتبط در نیمه دوم سال برای فروش چای تولیدشده تلاش می‌کنند تا شاهد رونق تولید باشیم. وی افزود:خریداران داخلی […]

پ
پ

با تمهیدات اندیشیده‌شده برای بازاریابی و فروش چای داخلی، یک گرم چای سنواتی نیز در سال جاری نداریم.

به گزارش «بامردم»،گودرز خردادپور معاون بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای کشور امروز گفت: کارخانه‌ها،سندیکاها و سایر بخش‌های مرتبط در نیمه دوم سال برای فروش چای تولیدشده تلاش می‌کنند تا شاهد رونق تولید باشیم.

وی افزود:خریداران داخلی و نمایندگان خارجی با مراجعه به کارخانه‌ها می‌توانند نسبت به خرید چای ایرانی مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه چای تولیدشده در کشور عاری از سموم شیمیایی است،خاطرنشان کرد:رونق به بازار چای لاهیجان برگشته و در مقایسه با سال‌های قبل به میزان تولید چای کیفی افزوده شده است.

معاون بازاریابی و تنظیم بازار سازمان چای کشور ادامه داد:با تمهیدات اندیشیده‌شده توسط سازمان چای کشور، امسال چای سنواتی نداریم و چای‌های تولیدشده در داخل نیز با بهترین کیفیت در مرحله آماده‌سازی است.

خردادپور تصریح کرد: لازم است رسانه‌ها مردم را نسبت به مصرف چای سالم ایرانی ترغیب کنند،هرچند که محصول فوق تنها 23 درصد از نیاز مردم کشور به چای را تأمین می‌کند.

وی یادآور شد:اجازه ندادیم یک گرم چای سنواتی راهی بازار شود و بدین ترتیب از تولید داخل حمایت‌های لازم انجام شد.

خردادپور از برداشت چین چهارم برگ سبز چای خبر داد و تأکید کرد:حدود شش روزی است که برداشت چهارم برگ سبز چای آغاز شده و وضعیت آب و هوایی نیز مساعد است.

وی ادامه داد:بارش باران رطوبت مناسبی را برای برداشت چای کیفی فراهم کرده است.

خردادپورخاطر نشان کرد:تلاش می‌کنیم دست‌اندرکاران چای ایرانی، مردم را به مصرف این محصول داخلی ترغیب کنند.

وی افزود:سالانه نیازمند 110 هزار تن چای خشک هستیم که 25 هزار تن از تولید داخل و مابقی از طریق واردات تأمین می‌شود و امسال با افزایش میزان تولید پیش‌بینی می‌شود 120 هزار تن برگ سبز چای برداشت شود.

به گزارش «بامردم»، و به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور با واریز 6میلیارد و680 میلیون تومان در هفته جاری به حساب عابر بانک سپه چایکاران،رقم کل واریزی مطالبات چایکاران به 140 میلیارد و 480 میلیون تومان رسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.