شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
نخستین روزهای ماه مهر و وقوع دو فقره قتل در آستارا
6 مهر 1395 ساعت: 9:50
شناسه : 15754
0

در نخستین روزهای ماه مهر، دو فقره قتل در شهرستان مرزی بندر آستارا به وقوع پیوست. به گزارش «بامردم»،  سرهنگ نوذر مرادی، فرمانده هنگ مرزی آستارا اظهار کرد: مرزداران آستارا قاتلی را که در پی مشاجره لفظی، فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر کردند. وی ادامه داد: در پی اعلام مردمی […]

پ
پ

در نخستین روزهای ماه مهر، دو فقره قتل در شهرستان مرزی بندر آستارا به وقوع پیوست.

به گزارش «بامردم»،  سرهنگ نوذر مرادی، فرمانده هنگ مرزی آستارا اظهار کرد: مرزداران آستارا قاتلی را که در پی مشاجره لفظی، فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در پی اعلام مردمی در رأس ساعت 4 و 15 دقیقه بامداد «یکشنبه 4 مهر ماه»، مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح از توابع شهرستان آستارا، مرزداران فرماندهی هنگ مرزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: عوامل این مرزبانی با حضور در محل حادثه و بررسی های اولیه، مشاهده کردند فردی با هویت معلوم از ناحیه شکم مورد جراحت قرار گرفته و یک چاقو به زمین افتاده است.

وی در ادامه توضیح داد: سریعاً فرد مجروح که راننده یک خودرو بود، توسط فوریت های امدادی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شد که به دلیل شدت خونریزی و جراحت وارده مضروب، فوت نمود.

سرهنگ مرادی در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به وقوع قتل، ضمن حفظ صحنه جرم، هماهنگی لازم با قاضی کشیک و پزشکی قانونی شهرستان، عوامل پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرا در محل صحنه جرم حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در پی این اقدام، شناسایی و دستگیری متهم به درگیری و قتل در دستور کار ویژه مرزداران این فرماندهی قرار گرفت، اضافه کرد: با پیگیری های مستمر مرزداران و با استفاده از شیوه ها و ترفندهای اطلاعاتی و فعال نمودن گشت های محسوس و نامحسوس در حوالی محل وقوع جرم، مرزبانان در فاصله 100 متری محل حادثه موفق به شناسایی قاتل شدند و با رعایت حقوق شهروندی وی را دستگیر نمودند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا تصریح کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی حسب دستور مقام قضایی، تحویل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گردید.

وی در پایان خطاب به والدین هشدار داد: والدین باید نظارت فعال بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در حادثه دیگری که (شنبه 3 مهرماه) در یکی از معابر عمومی آستارا به وقوع پیوست ، فردی 42 ساله با یک قبضه سلاح شکاری جوانی 34 ساله را درون یک دستگاه خودروی سمند به قتل رساند. فرد مضروب پس از حادثه به مرکز اورژانس شهرستان منتقل شد که به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و قاتل پس از مدتی کوتاه خود را به پلیس معرفی کرد./ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.