شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
ستاد مدیریت بحران شهرستان با وجود بارش های فراوان تمامی آبگرفتگی خیابان ها را بر طرف کرد + تصاویر
6 مهر 1395 ساعت: 10:56
شناسه : 15757
1

مسئولین شهرستان به همراه ستاد مدیریت بحران شهرستان در سکوتی که از آن یاد می کنند تا پاسی از شب با وجود بارش های فراوان تمامی مشکلات آبگرفتگی خیابان ها را بر طرف کردند به گزارش «بامردم»، چند روز پیش بود که بارندگی‌های شدید در لاهیجان و آستانه اشرفیه موجب آبگرفتگی‌های چند واحد مسکونی و […]

پ
پ

%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b4%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86

مسئولین شهرستان به همراه ستاد مدیریت بحران شهرستان در سکوتی که از آن یاد می کنند تا پاسی از شب با وجود بارش های فراوان تمامی مشکلات آبگرفتگی خیابان ها را بر طرف کردند

به گزارش «بامردم»، چند روز پیش بود که بارندگی‌های شدید در لاهیجان و آستانه اشرفیه موجب آبگرفتگی‌های چند واحد مسکونی و معابر این شهرستان‌ها شد، بارشی شدید و کم سابقه که طبق اعلام هواشناسی یکی از شدید ترین بارش های اخیر نام برده شد.

در چند سال اخیر شاهد بارندگی های گاها بسیار شدید تر و آب گرفتگی و سیل های بسیاری در استان های شمالی بوده ایم که از جمله آن ها می‌توان به سیل اخیر در استان مازندران اشاره کرد.

سیل و آبگرفتگی ای که موجب به وجود آمدن مشکلات فراوانی در روند امور روزمره شهری شد.

اما این بار اتفاق عجیبی که در بارش های اخیر شهرستان لاهیجان شاهد آن بودیم، موج عظیمی از هجمه ها و زیر سوال بردن های تیم مدیریت شهری در فضای مجازی و در قالب تصاویر، فیلم ها و مطالب مختلف بود که اتفاقی بودن این اتفاق بعید به نظر می‌رسد!

اخیرا مشاهده شده عده ای از افراد از هر ابزار و هر سوژه ای برای زیر سوال بردن مدیریت شهری استفاده می کنند و این بار با بارش های شدید و کم سابقه باران سوژه ای جدید یافته و تمام سعی و تلاش خود را برای هجمه به تیم مدیریت شهری به کار گرفته و تمام مشکلات را بر دوش تیم مدیریت شهری انداختند.

پس از پایان بارندگی ها و رفع کامل آب های جمع شده سطحی در معابر نیز با انتشار تصاویر و مطالبی تحت عنوان «سکوت عجیب مسئولین در رابطه با بارندگی و آب گرفتگی های لاهیجان و عدم درج خبری در روابط عمومی ادارات در این باره» باری دیگر مسئولین شهرستان را مورد هدف قرار دادند، طوری که گویی در سناریویی از پیش تایین شده با انتشار تصاویر فراوان و در ادامه انتشار مطالبی در رابطه با سکوت مسئولین، در انتظار واکنش و پاسخی از مسئولین نشسته اند تا از این فرصت برای مطرح شدن هرچه بیشتر خود و رسیدن به اهداف طراحی شده بهره گیرند.

اما آنچیزی که در واقع می توان مشاهده کرد سکوت همین افراد در رابطه با اقدامات و تلاش های مسئولین و ستاد مدیریت بحران بوده است، بی انصافی و کم لطفی نسبت به انعکاس عملکرد مسئولینی که تا پاسی از شب در زیر بارش شدید باران به همراه تیم های مدیریت بحران مشغول رفع مشکلات بوده اند کاملا مشهود است.

سوالی که این بار پیش می آید، آیا مسئولین به جای رفع مشکل ها و تلاش جهت خدمت، وقت خود را باید صرف نوشتن پاسخی برای افراد کنند؟

مسئولین شهرستان به همراه ستاد مدیریت بحران در سکوتی که از آن یاد می کنند تا پاسی از شب با وجود بارش های فراوان تمامی مشکلات آبگرفتگی خیابان ها را بر طرف کردند و اما به خاطر کم لطفی و بی انصافی عده ای تلاش هایشان نادیده گرفته شد.

در آن زمان که مسئولین در زیر بارش شدید باران مشغول خدمت بودند این افراد در خانه هایشان بر روی مبلی گرم و نرم دراز کشیده و مشغول نوشتن جوک هایی در رابطه با بارش شدید و آب‌گرفتگی بودند و نتوانستند تلاش های مسئولین را مشاهده کنند.

شاید هم حق با این افراد باشد عده ای با گرفتن عکس های یادگاری در هر شرایطی به ما یاد داده اند کوچک ترین کار های انجام شده را باید در فضای مجازی رسانه ای کرد!

بیاییم اندکی با انصاف باشیم!

علیرضا پرندوش – فعال رسانه و یک شهروند لاهیجانی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.