شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
آسمان گیلان در روزهای پایانی هفته جاری، ابری همراه با بارندگی است
7 مهر 1395 ساعت: 23:29
شناسه : 15898
2

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان در روزهای پایانی هفته جاری را ابری همراه با بارندگی و وزش باد عنوان کرد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارش زا به منطقه […]

پ
پ

هواشناسی

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان در روزهای پایانی هفته جاری را ابری همراه با بارندگی و وزش باد عنوان کرد.

به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارش زا به منطقه است بنابراین شرایط برای بارندگی، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق مهیاست.

وی ادامه داد: از روز جمعه با تقویت جریانات ناپایدار، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، طی عصر و شب رشد ابر، بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، کاهش دما، گاهی با کاهش موقتی ابر پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 27 درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما را با 11 درجه سلسیوس مربوط به جیرنده عنوان کرد.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 24 و 19 درجه سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.