شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43682 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
بانوان لاهیجان حرف های زیادی برای گفتن دارند/باید از ظرفیت بانوان استفاده شود + تصاویر
8 مهر 1395 ساعت: 13:43
شناسه : 15902
1

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت:بانوان لاهیجان با توجه به رویکرد جدید درشهرستان حرف های زیادی برای گفتن دارند. سید محمد احمدی عصر روز چهارشنبه دردیدار با اعضای کمسیون بانوان ادارات شهرستان لاهیجان اظهارداشت: مسوولان زن نسبت به کارخودشان علاقه و تلاش دو چندان دارند و با انگیزه زیادی کارها را پیگیری می کنند. وی با اشاره […]

پ
پ

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت:بانوان لاهیجان با توجه به رویکرد جدید درشهرستان حرف های زیادی برای گفتن دارند.

سید محمد احمدی عصر روز چهارشنبه دردیدار با اعضای کمسیون بانوان ادارات شهرستان لاهیجان اظهارداشت: مسوولان زن نسبت به کارخودشان علاقه و تلاش دو چندان دارند و با انگیزه زیادی کارها را پیگیری می کنند.
وی با اشاره به اینکه واگذاری مدیریت ها به بانوان خروجی های خوبی داشته است افزود: از این ظرفیت های ارزشمند باید در همه بخش ها بخصوص در زمینه های فرهنگی ، سلامتی ، اجتماعی ، علمی و آموزشی استفاده کرد زیرا بانوان لاهیجان با توجه به رویکرد جدید درشهرستان حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی اظهارداشت: نگاه های جامعه و رهبران دینی و سیاسی کشور نسبت به زن مشخص است و زن در این دیدگاهها از جایگاه بالایی برخوردار است.
فرماندار لاهیجان گفت: نگاه دولت به زن نمایشی و تبلیغاتی نیست بلکه نگاهی اعتقادی است .
وی تصریح کرد: باید نگاهی عمیق تر و گسترده تر نسبت به زنان داشته باشیم و بستر فرهنگی و اجتماعی برای رشد و تعالی زن فراهم شود تا زنان نقش بیشتری در جامعه داشته باشند.
احمدی افزود: با همکاری مدیران شهری بزودی پارک مخصوص بانوان در شهر لاهیجان ایجاد می شود .
در این نشست مسئول امور بانوان فرمانداری لاهیجان نیز با ارایه گزارشی از وضعیت زنان شاغل در این شهرستان گفت: همواره در جریان های اجتماعی صدر اسلام زن نقش داشته است و نقش زن هیچگاه در اسلام درجه دو و سمبلیک نیست و هیچکس نمی تواند جایگاه زنان را در جامعه حذف کند.
خانم سمانه حسینی نوید افزود: در دوره معاصر امام راحل زنان را به خود آگاهی رساند و نگاه وی به زنان نگاهی اعتدالی بود .
وی با اشاره به اینکه زن ایرانی صلاحیت آن را دارد که در خانه و اجتماع موفق شود اظهارداشت:دولت و رییس جمهوری برای زنان جایگاه ویژه ای در راهبردهای کلان کشور قایل هستند.
وی منصوب کردن چهار زن در سمت فرمانداری و یک فرماندار بلوچ از اقلیت های قومی را نشان از نگاه و عملکرد دولت در ارتباط با بانوان عنوان کرد .
وی گفت: کارگروههای تخصصی زنان در این شهرستان با حمایت فرماندار تشکیل می شود و حتی تلاش می شود که زنان خانه دار نیز به عرصه اجتماع وارد شوند و در امور خیریه نقش داشته باشند.
اعضای کمسیون های بانوان ادارات شهرستان لاهیجان عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار این شهرستان مشکلات و معضلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.