کیمیا تنهایی در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شورای توسعه مدیریت استان گیلان با تشریح وظایف این کمیته، به مقوله برنامه ریزی، مستندسازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه ها و راهبری اجرای برنامه ها به عنوان یکی از وظایف کمیته تأکید کرد و افزود: کمیته شهر هوشمند در زیر کمیته توسعه دولت الکترونیک باید تشکیل شود تا شاهد هوشمندسازی خدمات شهری باشیم.
وی خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت رسانی مستمر به شهروندان نقش موثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در راس اقدامات دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری نشست های مشورتی جهت هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک بیان داشت: هدف از تشکیل این شورا برپایی کانون گفتگو، هم اندیشی و هماهنگی در جهت ایجاد وحدت رویه در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و حذف موازی کاری دستگاههای اجرایی است.
ثبت دیدگاه