جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم توجه و اعمال نظر دانشجویان در تصمیم سازی ها در راستای اعتلای جایگاه دانشگاه
    17 آذر 1398 - 15:35
    شناسه : 163028
    0

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم روز بزرگداشت دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، ۱۶آذر را یاد آور مبارزات و خیزش دانشجویان برای استقلال خواهی مردم این مرز و بوم دانست.

    پ
    پ

    ارسلان سالاری - لزوم توجه و اعمال نظر دانشجویان در تصمیم سازی ها در راستای اعتلای جایگاه دانشگاه -

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم روز بزرگداشت دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، ۱۶آذر را یاد آور مبارزات و خیزش دانشجویان برای استقلال خواهی مردم این مرز و بوم دانست و عنوان کرد:در طول تاریخ ایران، دانشجویان همواره حماسه ساز بوده و رویدادهای پرشوری رقم زدند و در راستای فتح قله های دانش و معرفت گامهای استواری برداشته اند.

    دکتر سالاری با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بالغ بر شش هزار دانشجو و بیش از ۴۵۰ هیات علمی دارد ابراز داشت: علیرغم نگاه ویژه استاندار گیلان به بحث سلامت، این استان در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

    وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هشتمین دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور است که داوطلبان برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند، اذعان داشت: مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه، در ردیف دومین مرکز کشور است. با این حال دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عدم تناسب پذیرش دانشجو و فضای فیزیکی، پراکندگی دانشکده ها، فضای فیزیک نامناسب و پایین بودن حق الزحمه دانشجویی رنج می برد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: با توجه به بازدیدهای اخیر مسئولان وزارت بهداشت از فضای آموزشی و خوابگاههای دانشجویی، خواستار بهبود زیر ساخت ها و تکمیل پروژه مجتمع پردیس دانشگاهی علوم پزشکی در سایت لاکان هستیم که این مهم باید در اسرع وقت با تامین بودجه در دستور کار قرار گیرد.

    وی اظهار امیدواری کرد با همدلی و همفکری و استفاده از تفکر دانشجویان و تشکل های دانشجویی بتوانیم در جهت اعتلای جایگاه دانشجویی و حوزه سلامت گامهای موثری برداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.