لنگرود – به گزارش رسانه خبری بامردم ؛ صبح امروز پرویز محمدنژاد در جلسه شورای اداری لنگرود با قدردانی از عملکرد مسئولان سابق این شهرستان اظهار کرد: اگرچه کارهای انجام نشده باید انجام گیرد اما باید فرهنگ زبان تشکر و قدردانی از مسئولان گذشته نهادینه شود.
نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه آقای لاهوتی نماینده سابق این شهرستان تلاش کرده و آثار خوبی از خود برجای گذاشته است، افزود: اما در دوم اسفند مردم انتخاب دیگری داشتند و پیام مردم نارضایتی از وضع موجود شهرستان، استان و کشور بوده است.
محمدنژاد گفت: در برخی ادارات متاسفانه وقتی برخی تکیه بر میز ریاست می زنند فکر می کنند که صاحب کلیه اموال و امکانات هستند و از بالا به پایین به ارباب رجوع نگاه می کنند!
وی افزود: همه مسئولان از بالا تا پایین وقتی میخواهند شعار بدهند می گویند نوکر مردم هستیم اما باید در سیره عملی ما چنین باشد.
نماینده لنگرود یادآور شد: در هر جامعه ای اگر ناهنجاری وجود داشته باشد معنای آن این است که در آن جامعه هنجار کم است. در هر جامعه ای که حرف زیاده شود عمل کم است.
محمدنژاد با اشاره به اینکه مشکلات مردم زیاد است، گفت: در هر خانواده ای بیکار داریم، وضعیت اشتغال مناسب نیست، از لحاظ اجتماعی نیز دچار مشکل هستیم و خدمات مناسبی هم به مردم ارائه نمی شود. درآمد مردم که محدود است و با ویروس کرونا بدتر نیز شده است در چنین شرایطی بدرفتاری با ارباب رجوع سبب افزایش ناراحتی در میان مردم می شود.
وی با بیان اینکه خواسته مردم لنگرود تکریم ارباب رجوع توسط روسای ادارات است، گفت: همه چیز پول نیست و باید از اصل «مدیریت منابع در اختیار» جهت افزایش بهره وری نهایت استفاده را ببریم.
محمدنژاد با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات توسط ادارات اظهار داشت: مدیر یک اداره باید قبل از همه پرسنل در اداره حضور داشته باشد و بعد از همه اداره را ترک کند و این نشان دهنده اقتدار مدیریتی است.
نماینده لنگرود با بیان اینکه مدیری که از شرح وظایف خود مطلع نیست، نمی تواند مدیر خوبی باشد، گفت: پاسخ قانعی به مردم ضروری است.
ثبت دیدگاه