شنبه, 14 مهر 1403 Saturday, 5 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43786 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2455×
نماینده مردم در پارلمان شهری نباید در احقاق حقوق ملت لکنت داشته باشد/سکوت و انفعال در شرایط کنونی خیانت آشکار به حقوق رشتوندان است/ادامه این روند، امید به توسعه ی رشت را به رؤیا تبدیل خواهد کرد
30 اردیبهشت 1400 ساعت: 11:16
شناسه : 183869
5

حسین میربلوک در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری —– گفت: نماینده مردم در شورای شهر باید به محض ورود به صحن شورا، مسائل اولویت دار را صراحتاً مطرح، پیگیری و تا حصول نتیجه سماجت به خرج دهد.

پ
پ

گردهمایی کبدی لاهیجان 33 - نماینده مردم در پارلمان شهری نباید در احقاق حقوق ملت لکنت داشته باشد/سکوت و انفعال در شرایط کنونی خیانت آشکار به حقوق رشتوندان است/ادامه این روند، امید به توسعه ی رشت را به رؤیا تبدیل خواهد کرد - حسین میربلوک

حسین میربلوک در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری «بامردم» گفت: نماینده مردم در شورای شهر باید به محض ورود به صحن شورا، مسائل اولویت دار را صراحتاً مطرح، پیگیری و تا حصول نتیجه سماجت به خرج دهد.

وی افزود: سکوت منفعلانه در عرصه های اجتماعی و علی الخصوص شورای شهر خیانت آشکار به حقوق شهروندان است و لکنت نماینده مردم در پارلمان شهری در جهت احقاق حقوق ملت پذیرفته نیست.

مشاور سابق امور اجتماعی منطقه آزاد ادامه داد: شهر رشت دچار ولنگاری اجرایی-عمرانی است و ادامه این روند، امید به توسعه رشت را به رؤیا تبدیل خواهد کرد!

عضو علی البدل دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: در این شرایط حساس کنونی و در وضعیتی که ناکارآمدی ها و سستی ها در عرصه های مدیریتی موجب آزردگی مردم شده است، حضور پای صندوق های رأی و اقدام به شرکت در انتخابات امری ضروری‌ست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.