جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با تیشرت های چاپی زنانه
    27 دی 1400 - 1:40
    شناسه : 192590
    0

    تیشرت ها بیشترین کاربرد را برای خانم ها دارند چون قابل استفاده در خانه و بیرون از منزل هستند ، سبک و خنک هستند ، برای هر سن و سالی طراحی شده اند و همچنین برای هر فصلی قابل استفاده هستند.

    پ
    پ

    11 6 - آشنایی با تیشرت های چاپی زنانه -

    تیشرت ها بیشترین کاربرد را برای خانم ها دارند چون قابل استفاده در خانه و بیرون از منزل هستند ، سبک و خنک هستند ، برای هر سن و سالی طراحی شده اند و همچنین برای هر فصلی قابل استفاده هستند.لازم به ذکر است که تنوع رنگ بندی این نوع لباس باعث افزایش محبوبیت آن بین خانم ها شده است.تیشرت ها انواع مختلفی دارند. از مهم ترین آنها می توان به تیشرت ورزشی زنانه ، تیشرت یقه گرد زنانه ، تیشرت یقه هفتی زنانه و تیشرت تونیک دخترانه اشاره کرد.اما در این مقاله قصد معرفی نوع خاصی از تیشرت را داریم که می تواند جزو هر کدام از تیشرت هایی که در بالا اشاره شد باشد.تیشرت چاپی زنانه می تواند طرح ها و رنگ های مختلفی داشته باشد.

    تیشرت چاپی

    این نوع تیشرت به تازگی در ایران معرفی شده است اما در همان ابتدا بخاطر طرح ها و نقش های زیبایی که بر آن چاپ شده است ، محبوبیت زیادی بین خانم های ایرانی خصوصا دختران پیدا کرد.تیشرت ها چاپی آن قدر متنوع و رنگارنگ هستند که می توانند هر سلیقه ای از هر قشری را راضی کنند.البته طرح ها و نقش های خاصی هستند که معنا و مفهوم نامعلومی دارند.این نوع تیشرت ها در همان ابتدا با استقبال کم مردم روبرو شد اما باز هم در بازار ایران موجود است.پیشنهاد می کنیم تیشرت هایی با نمادهای نامفهوم و نوشته های مبهم را استفاده نکنید.

    تاریخچه تیشرت چاپی

    صنعت مد ابتدا فقط برای تبلیغات از این نوع تیشرت استفاده می کرد اما کم کم طراحان لباس ، تیشرت هایی با نوشته ها و طرح های خاص وارد بازار کردند که استقبال مردم باعث افزایش روز افزون این نوع تیشرت ها شد. قبل از دهه 50 میلادی تیشرت فقط برای طبقه کارگر بود اما در دهه 50 با پوشیدن تیشرت توسط بازیگران معروف ، این لباس از طبقه کارگر به استفاده برای طبقه متوسط جامعه ، افزایش درجه پیدا کرد. درسال 1959 جوهر های چاپی مخصوص پارچه وارد بازار شد و طراحان لباس از این جوهرها در ایجاد تیشرت چاپی استفاده کردند. در واقع تا دهه 70 تیشرت چاپی پوششی برای بیان اعتراضات بود. با گذشت زمان طراحان لباس نه تنها از شعار های سیاسی در تیشرت های چاپی استفاده می کردند بلکه شعار های ورزشی ، قومیتی و نژادی و تبلیغاتی نیز روی تیشرت ها چاپ می شد. این تیشرت های چاپی اولیه با استقبال مردم رو به رو می شدند و همین امر باعث پیشرفت طرح ها و مدل های چاپی روی تیشرت ها شد. امروزه تیشرت چاپی جزو پر طرفدار ترین تیشرت های زنانه دنیاست.

    22 7 - آشنایی با تیشرت های چاپی زنانه -

    جدید ترین قابلیتی که به این نوع تیشرت ها اضافه شده است ، چاپ طرح یا نوشته دلخواه به خواسته مشتری روی تیشرت ها است. البته لازم به ذکر است که معمولا تیشرت هایی که برای چاپ استفاده می شوند به رنگ مشکی و سفید هستند.

    روش های چاپ روی تیشرت

    امروزه روش های مختلفی برای چاپ طرح مورد نظر شما روی تیشرت وجود دارد.حتی مغازه هایی وجود دارند که کارشان چاپ طرح دلخواه مشتری روی تیشرت است. چاپ حرارتی، اسکرین، چاپ سابلیمیشن ، چاپ به صورت مستقیم و چاپ سیلک از معروف ترین آنهاست.

    نحوه شست و شو تیشرت چاپی

    این نوع تیشرت ها یک مشکل اساسی دارند.اگر در ماشین لباس شویی شسته شوند ، به مرور زمان طرح چاپ شده روی آن تکه تکه شده و از بافت لباس جدا می شود.پیشنهاد می کنیم این نوع لباس ها را به تنهایی ، به صورت دستی و با آب ولرم بشویید.اگر تیشرت ها را پشت رو کنید و بشویید باعث کاهش طول عمر طرح های چاپ شده روی تیشرت نمی شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.